گوشی‌های میان‌رده‌ی گلکسی جی 3 و گلکسی جی 7 مدل 2018 رسما رونمایی شدند


مطلب گوشی‌های میان‌رده‌ی گلکسی جی 3 و گلکسی جی 7 مدل 2018 رسما رونمایی شدند برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ کمپانی سامسونگ از مدل 2018 گوشی‌های گلکسی جی 3 (Galaxy J3) و گلکسی جی 7 (Galaxy J7) رونمایی کرد. گلکسی جی 3 (2018) و گلکسی جی 7 (2018)...

کمپانی سامسونگ از مدل ۲۰۱۸ گوشی‌های گلکسی جی ۳ (Galaxy J3) و گلکسی جی ۷ (Galaxy J7) رونمایی کرد.

گلکسی جی ۳ (۲۰۱۸) و گلکسی جی ۷ (۲۰۱۸) همچنان در بازار گوشی‌های میان‌رده رقابت خواهند کرد؛ اما اطلاعات کمی درباره‌ی مشخصات آنها فاش شده است.

گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۸ شباهت‌های زیادی به نسل قبلی خود دارد، این شباهت‌‌ها در تنظیمات دوربین گوشی‌ بیشتر است. مدل ۲۰۱۸ جی ۷ نیز همانند مدل ۲۰۱۷ از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 برخوردار شده و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 در نمای جلویی دستگاه قرار گرفته است. بنابراین، عملکرد دوربین گلکسی جی ۷ دقیقا مشابه مدل ۲۰۱۷ این گوشی است؛ البته این احتمال وجود دارد که بهینه‌سازی‌هایی در نرم‌افزارها ایجاد شده باشد که عملکرد کلی دوربین را بهتر می‌کند.

اما درباره‌ی سایر مشخصات این گوشی‌ها باید گفت که اطلاعات کمی از آنها فاش شده است. گلکسی جی ۷ از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی اچ دی برخوردار شده است. مدل ۲۰۱۷ این موبایل هوشمند به پنل سوپر آمولد مجهز بود، بنابراین می‌توان انتظار داشت که از همین پنل در مدل ۲۰۱۸ نیز استفاده شده باشد. علاوه بر این، هر دو گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ از Knox سامسونگ پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با ویژگی‌های جذابی از راه می‌رسد [تماشا کنید]

مشخصات گلکسی جی ۳ مدل ۲۰۱۸

گلکسی جی ۳ از صفحه نمایش ۵ اینچی اچ دی برخوردار شده که نوع پنل آن مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که در ساخت این دستگاه هوشمند از پنل IPS LCD استفاده شده باشد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره‌ی تراشه، رم، حافظه داخلی و باتری این موبایل در دست نیست.

گوشی‌های میان‌رده‌ی گلکسی جی 3 و گلکسی جی 7 مدل 2018 رسما رونمایی شدند

البته کمپانی سامسونگ به برخی از جزئیات دوربین گلکسی جی ۳ مدل ۲۰۱۸ اشاره کرده است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در نمای جلویی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 در پنل پشتی این موبایل قرار گرفته است. این در حالیست که مدل ۲۰۱۷ گلکسی جی ۳ از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.9 برخوردار بود.

جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه‌ی گوشی‌های گلکسی جی ۳ و گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۸ نیز نامعلوم هستند. مدل‌های ۲۰۱۷ جی ۳ و جی ۷ به ترتیب با برچسب قیمتی ۱۴۹.۹۹ دلار و ۲۱۹.۹۹ دلار عرضه شدند؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که مدل‌های ۲۰۱۸ نیز با اختلاف اندکی به فروش برسند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره سامسونگ گلکسی نوت ۹ ؛ تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات مقایسه وان پلاس ۶ و آیفون ۱۰ اپل [تماشا کنید] مقایسه وان پلاس ۶ با گلکسی اس ۹ پلاس ؛ مقایسه بزرگان [تماشا کنید]

.

منبع: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی