تخصیص 248میلیارد ریال اعتبار جهت لایروبی و ساخت اسکله در بندرخمیر


تخصیص 248میلیارد ریال اعتبار جهت لایروبی و ساخت اسکله در بندرخمیر

بندرخمیر - معاون سازمان بنادر و دریانوردی کشور از تخصیص 248 میلیارد ریال اعتبار جهت لایروبی و ساخت اسکله گردشگری در بندرخمیر خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، منصور آرامی صبح شنبه در حاشیه بازدید از اسکله چند منظوره بندرخمیر اظهار داشت: گسترش و توسعه بنادر جنوب کشور،تامین معیشت مردم منطقه و بالا بردن سطح رفاه آن‌ها از برنامه‌هایی است که سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۹۷ در جهت اجرای آنها گام بر می‌دارد.

وی افزود:توسعه بنادر و سواحل سبب رونق اقتصادی مردم و منطقه می‌شود و سازمان بنادر و دریانوردی به طور ویژه‌ بر عملیاتی شدن برنامه های توسعه ای خود تمرکز کرده است تا شاهد عمران و توسعه سواحل و بنادر خلیج فارس باشیم.

آرامی همچنین در خصوص بندر چندمنظوره خمیر و مراحل تکمیل این پروژه نیز اظهار داشت:در گذشته مشکلاتی ،در روند احداث این پروژه بوجود آمده بود که با مرتفع شدن این نقایص، در آینده نزدیک شاهد ادامه روند ساخت این پروژه خواهیم بود و امیدواریم با احداث این پروژه ،فعالیت های اقتصادی مردم در این منطقه رونق دوچندانی گیرد.

در ادامه فرماندار خمیر نیز اظهارداشت: قطعا در این برهه از زمان و با وجود مشکلات اقتصادی ،توسعه و احداث بنادر به بهتر شدن‌ وضعیت معیشتی ساحل نشینان کمک زیادی خواهد کرد.

میرهاشم خواستار گفت:با توجه به این‌که درآمد بیشتر ساکنان منطقه از راه دریا تامین می شودلازم است جهت رونق اقتصادی مردم منطقه تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی همچنین از همت و پیگیری همه کسانی که نقشی در پروژه مجتمع بندری خمیر داشته اند، تقدیر کرد و افزود: هر بحث و مشکلات در زمینه ساخت این پروژه وجود دارد باید برطرف شده و بار دیگر این پروژه آغاز شود زیرا ما مسئول هستیم و باید پاسخگوی تصمیمات‌مان باشیم.

گفتنی است در جلسه ای که با حضور دکتر آرامی و میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اعتباری به ارزش ۲۲۸ میلیارد ریال جهت ساخت اسکله در پارک حرای خمیر و توسعه گردشگری و همچنین ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به لایروبی اسکله اختصاص یافت.

کد خبر 4315855

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس