عکس ؛ ظاهر جدید ستاره ملی پوش ایران در تمرینات


میلاد محمدی  یکی از استعدادهای فوتبال ایران است که در دو سال اخیر به تیم ملی رسیده و در روسیه، اولین تورنمنت ملی اش را تجربه خواهد کرد. او از تیم راه آهن که بازیکنان بسیاری را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرده، چهره شد و حالا میتوان از او به عنوان یکی از برترین لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا نام برد. محمدی در روزهای پسا پولادی، به داد...

مدل موی جدید میلاد محمدی مدافع تیم ملی ایران

عکس ؛ ظاهر جدید ستاره ملی پوش ایران در تمرینات

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۲
عکس ؛ ظاهر جدید ستاره ملی پوش ایران در تمرینات

میلاد محمدی با مدل مویی جدید و از ته تراشیده در تمرین امروز تیم ملی دیده شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد محمدی یکی از استعدادهای فوتبال ایران است که در دو سال اخیر به تیم ملی رسیده و در روسیه، اولین تورنمنت ملی اش را تجربه خواهد کرد. او از تیم راه آهن که بازیکنان بسیاری را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرده، چهره شد و حالا میتوان از او به عنوان یکی از برترین لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا نام برد.

محمدی در روزهای پسا پولادی، به داد سمت چپ خط دفاعی ایران رسید و خلا این بازیکن بسیار توانا را پر کرد. ۴ سال پیش پولادی در برزیل یکی از برترین بازیکنان ایران بود و حالا انتظار اهالی فوتبال این است که میلاد محمدی نیز درخشش قابل توجهی در این سمت داشته باشد.

این بازیکن که توجهی به حواشی ندارد و تمام ذهن خود را معطوف به فوتبال می‌کند، همیشه با مدل مویی ساده در میادین حاضر می‌شود و پیش تر دلیل این موضوع را اصرار مادرش بر اصلاح مو به این شکل در کودکی عنوان کرده بود.

او در تمرین امروز با شمایلی متفاوت حاضر شد. استایل موی کنونی میلاد در تمرین امروز، شباهت بسیار زیادی به حسین کعبی پس از حضور در لسترسیتی و بازگشت به ایران دارد و بدون شک در جام جهانی مورد توجه رسانه های خارجی نیز خواهد بود.

عکس ؛ ظاهر جدید ستاره ملی پوش ایران در تمرینات

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , فوتبال ملی , گالری عکس
برچسب ها : جام جهانی, محمدی, مدافع تیم ایران, مدل موی محمدی, میلاد محمدی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج