نقاط حساس بدن زن و مرد در هنگام رابطه زناشویی (نقاط محرک بدن)


برای شروع رابطه حتما باید نقاط حساس بدن را بشناسید. در اسلام هم توصیه شده است قبل از رابطه با همسر وی را آماده کنید و بدون مقدمه اقدام به رابطه زناشویی نکنید. نقاط حساس بدن مرد در رابطه جنسی با دانستن نقاط حساس بدن زن و مرد در رابطه زناشویی بهتر عمل کنید. قبل از آمیزش بهتر است با تحریک این نقاط توسط طرف مقابل...

نقاط حساس بدن زن و مرد در هنگام رابطه زناشویی (نقاط محرک بدن)

برای شروع رابطه حتما باید نقاط حساس بدن را بشناسید. در اسلام هم توصیه شده است قبل از رابطه با همسر وی را آماده کنید و بدون مقدمه اقدام به رابطه زناشویی نکنید.

نقاط حساس بدن مرد در رابطه جنسی

با دانستن نقاط حساس بدن زن و مرد در رابطه زناشویی بهتر عمل کنید. قبل از آمیزش بهتر است با تحریک این نقاط توسط طرف مقابل آماده رابطه شوید. یک مطالعه جدید حساسترین نقاط مردان را شناسایی کرده و به زنان پیشنهاد میکند برای این که بیشترین لذت رابه همسرانشان بدهند این قسمتها را درنظر بگیرند.

تالاب: اگر می‌خواهید بیشترین لذت رابه مردی که دوستش دارید بدهید بدن وی را بشناسید و نقاط حساس بدنش را کشف کنیداین قسمتها همانهایی هستند که هر مردی دوست دارد شریک جنسی‌اش انها را بدون هیچ اشاره‌ای از طرف خودش لمس کند.

سعی کنید دو طرف گردن مرد رابا بوسه‌های‌ آرام تحریک کنید. با لمس و بوسیدن این قسمت در حالیکه صدای نفس زنانه در کنار گوش باعث تحریک و لذت مرد می شود، سیستم گردش خون را تندتر می کند و هیجان مرد بالا می رود. به آرامی پشت لاله گوش و گردن را ببوسید و اجازه دهید با زبان نبض گردن مرد را حس کنید.

لب‌ها هم برای مردان و هم زنان از قسمتهای حساس بدن است، لبها را در آغاز هم‌آغوشی ببوسید. خیلی ها معتقدند این زنان هستند که بیشتر با بوسیدن تحریک میشوند اما مردان بوسیدن در آغاز رابطه را عاملی بسیار تحریک کننده میدانند.

بیضه ها با پوست نازک نرمی پوشیده شده است و از قسمتهای محرک بدن مردان است که بیشترین میزان رگ و اعصاب در آنجا جمع شده‌است کشاله ران و بیضه‌ها را به آرامی لمس کنید و با انگشتانتان به صورت دایره‌ای به آرامی بمالید. لمس دهانی بیضه‌ها برای مردان تحریک کننده‌تر و بسیار لذت‌بخش‌تر است.

قسمتهای داخل ران رابا فشار بیشتری مالش دهید .می توانید در حالی‌که مرد را در آغوش گرفتید و پشت گردن و گوشها و لبانش را می‌بوسید از پهلو ران پای خودرا در میان پاهای مردتان قرار دهید آرام با پاهایتان این قسمت را لمس و نوازش کنید.

بجای این که فقط روی نوک آلت تناسلی تمرکز شود سعی کنید تمام آلت مردانه را لمس کنید ودر هنگام تماس زبانی تنها به نوک آلت اکتفا نکنید. زبان رابه صورت دایره وار دور کل آلت تناسلی بچرخانید و از دستانتان برای لمس بیضه‌ها استفاده کنید.

مجله تالاب: بعضی مردان بسیار نوک سینه حساسی دارند.اما برخی خیلی طرفدار این قسمت نیستند. برای این که بفهمید مرد شما جزء کدام دسته است با بوسیدن و نوک زبان، نوک سینه مردان را لمس کنید. از او بپرسید که آیا دوست دارد تا ادامه دهید.

قسمتهایی ازبدن که مرکز تجمع اعصاب است بهترین جا برای به اوج رساندن لذت است میتوان گفت حساس ترین نقطه بدن مرد هم جایی است که بیشترین میزان رگ های‌ عصبی آن جاست این قضیه در مورد زنان هم صدق می کند. زیر بیضه‌ها ودر ناحیه مقعد و پشت کشاله ران بسیار حساس است این قسمت رابا زبان وانگشتان به آرامی لمس کنید و سعی کنید با زبان خلاقیت داشته باشید و نوک زبان را در جهات مختلف حرکت دهید.

اطراف ران و استخوان شرمگاهی یا عانه از محرکترین و حساس ترین نقطه های‌ بدن مرد است که بیشتر زنان ان را نمی دانند. هنگامیکه مرد دراز کشیده است، سمت راست شکمش کمی بالاتر از استخوان شرمگاهی را ببوسیدو با زبان لمس کنید. دو طرف شکم یه سمت پهلوها بالاتر از آلت تناسلی را فراموش نکنید.

درست مانند اطراف گردن، پشت گردن هم دارای مجموعه اعصابی است که بعنوان حساس ترین نقطه بدن مرد شناخته شده است که با تحریک و بوسیدن این ناحیه سیگنالهای حسی و جنسی رابه مغز می رساند. این قسمت رابا بوسه، ماساژ و مهمتر از همه ی با گرمای نفسهای خود تحریک کنید.

نقاط حساس بدن زن و مرد در هنگام رابطه زناشویی (نقاط محرک بدن)

نقاط حساس بدن زن در رابطه جنسی

مردها برای برقراری ارتباط جنسی به عناصر احساس ؛ پیشنوازی و معاشقه هم چون زنان نیاز ندارند بلکه درصورت مساعد بودن شرایط روحی تنها یک جرقه ذهنی درمغز آن ها کافیست که تحریک شده و برای رابطه جنسی کاملا آماده شوند ؛ حال آنکه زنان نیاز به پیشنوازی و آماده سازی دارند که دانستن مطالب ذیل در سایت تالاب جهت پیشنوازی توصیه میشود.

نواحى که باید نوازش کنید:

1- سر
نه، منظور سر شما یا مال او نیست. از سرانگشتان اشاره و انگشت وسطى براى گرفتن شقیقه هایش استفاده کنید. بعد، با یک دست شروع به بازى کردن با موهایش کنید و سپس از کلیه سر انگشتانتان براى ماساژ دادن سرش استفاده کنید. خیلى با ملایمت این کار را بکنید.

نکته: در هنگام نوازش، سرش را روى دامنتان بگذارید تا هم او آسان باشد و هم بتواند واکنشهاى متقابل انجام دهد.

2- گردن
چه از دستهایتان استفاده کنید یا از دهانتان، اغلب زن ها وقتى مویشان را از روى گردنشان پس میزنید و به نرمى آن را نوازش میکنید، میبوسید، میلسید، و یواش گاز میگیرید بسیار لذت میبرند.

نکته: وقتى به نزدیکى استخوان ترقوه میرسید این نواحى را ببوسید و لیس بزنید.

3- پشت
من نمیتوانم بشما بگویم چه میگذرد وقتى وی را به پهلو می خوابانید در حالیکه پشتش بطرف شما است ؛ و به نرمى بدنش را از بالا به پائین میبوسید و نوازش می کنید.

4- رانها
چه او برهنه باشد یا لباسی برای رابطه جنسى پوشیده باشد، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست به نوازش داخل و خارج رانهایش بپردازید.

5- پشت زانوها
در حالیکه او به پشت دراز کشیده است و یک پایش را بالا برده، آن را در امتداد بدن‌تان قرار داده و به سراغ قسمت پشت زانوها بروید. ببوسید و به آرامى این نواحى و اطرافش را بلیسید. اگر روى شکم خوابیده است، کار شما راحتتر میشود.

نکته: گاز نگیرید یا خیلى محکم نبوسید؛ این نواحى حساس هستند و صرفا در چنین قسمتهائى فقط نوازش کنید.

6- دست ها
دستش را بگیرید، طورى که کف دست ها بطرف بالا باشد، و با هردو شست به ملایمت کف دستش را نوازش کنید ضمن اینکه بقیه انگشتانتان هم زمان سمت دیگر دستش را نوازش میکند. کم کم به سمت پائین پیشروى کنید تا کل دستش را نوازش کنید.

7- مچها
دستش را طورى بگیرید که کف دست به سمت بالا باشد ؛ در حالیکه از وقایع روزانه اش میپرسید سر انگشتانتان رابه سمت مچ و ساعدش حرکت دهید. پس از چند دقیقه نوازش کردن، با لبها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچش را بلیسید و به نرمى گاز بگیرید.
– وقتى که مچش را میبوسید، با دستتان دست وی را مقابل صورتتان بگیرید.

8- گوشها
به سراغ گوشش بروید و جمله اى نظیر ”امشب شب توست،“ زمزمه کنید و سپس نرمه گوشش را داخل دهانتان بگیرید و حسابى خیسش کنید. سپس سراغ قسمت بالائى گوشش رفته و یواش با دندان گازش بگیرید.

-قبل از انجام هر کارى، با انگشتانتان به آرامى موهایش را از روى گوشش کنار بزنید؛ سپس روى گردنش بسمت بالا نفس بکشید تا به محل مذکور برسید.

9- شکم
دور کمرش رابا هردو دست بگیرید و وقتى به اندازه کافى به شکمش نزدیک شدید بوى عطرش را استنشاق کنید. بعد شکمش را از یک سمت تا سمت دیگر ببوسید و گهگاه با زبانتان آن را بلیسید.

10 – زانوها
چه در حال معاشقه باشید یا فقط شروع به نوازش کرده باشید، قرار دادن زانوهایش روى شانه هایتان و مالش آن ها راه خوبى براى تحریک احساسات اوست. هر کدام از زانوها رابا دستانتان نوازش کرده و سپس آن ها را از سمتى به سمت دیگر ببوسید.

-هنگام بوسیدن زانوها با دست ساق پایش را بالا و پائین ببرید. و مجددا، به هیچ وجه از دندانهایتان استفاده نکنید.

11 – پاها
چه بعنوان بخشى از عادات معاشقه یا آرامش بخشیدن به او پس از یک روز سخت، مالش پاهاى یک زن به طرز باور نکردنى شما رابه اهدافتان خواهد رساند. کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بمالید تا گرم شود و با مالش وسط کف پاهایش شروع کنید. به آرامى به سمت پنجه ها و سپس به سمت پاشنه بروید.

-مدت زمانى رابه مالش اطراف پاهایش اختصاص دهید و مواظب باشید قلقلکش ندهید.

حالا برویم سراغ اصل مطلب خواه براى عشقبازى باشد یا فقط بخواهید پیشاپیش وی را آماده کرده باشید بدین ترتیب او با جلب توجه شما روى قسمتهائى از بدنش غیر از آلت و سینه هایش، شما را متوجه خواهد کرد که این قسمتها نیز باعث تحریک وى میشود.

علاوه بر این، او انگیزه پیدا می کند تا وقتى را براى قسمتهائى از بدن تان غیر از جهاز تناسلی، صرف کند … با اینکه شاید شما با همان قسمتها نیز ارضا شوید.

منبع:tanzimekhanevadeh.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زناشویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403