جوان اهل کشور روسیه در رشت به دین اسلام مشرف شد


جوان اهل کشور روسیه در رشت به دین اسلام مشرف شد

رشت- «آنتون ساوکوف» جوان مسیحی اهل کشور روسیه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به دین مبین اسلام مشرف شد.


به گزارش خبرنگار مهر، آنتون ساوکوف جوان مسیحی اهل کشور روسیه بعدازظهر شنبه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به دین اسلام مشرف شد.

وی که در شهر سن پترزبورگ روسیه با ملیکا علیزاده که دانشجو ایرانی مقیم این کشور آشنا شده بود عضر شنبه با بیان شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شده و نام کیان را برای خود برگزید.

گفتنی است مراسم عقد موقت بین ملیکا علیزاده و کیان ساوکوف توسط امام جمعه رشت خوانده شد.

جوان اهل کشور روسیه در رشت به دین اسلام مشرف شد

اسلام دین کامل و نشان دهنده مسیر سعادت به انسان ها

نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم قرآن را کتاب آسمانی و معجزه پیامبر گرامی اسلام برشمرد و اظهار کرد: خداوند از طریق قرآن کریم راه های رسیدن به سعادت را برای انسان بیان کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه همانگونه که انجیل در میان مسیحیان عزیز و گرامی است قرآن نیز در میان مسلمانان عزیز است، افزود: تشرف فرد غیر مسلمان به دین اسلام از سوی خداوند متعال برای وی امتیازات ویژه ای بهمراه خواهد داشت.

وی با تأکید بر بهره گیری از این امتیاز و فرصت، گفت: دین مبین اسلام سراسر زیبایی است و به انسان ها به ویژه مسلمانان فرصت می دهد تا به این زیبایی ها دست یافته و از آنها لذت ببرند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه فرد مسلمان ملزوم به انجام برخی وظایف محوله از سوی خداوند است، خاطرنشان کرد: شما نیز که از امروز به دین اسلام مشرف شده اید وظیفه دارین به این وظایف عمل کنید.

به انتخاب اعتماد دارم

کیان ساوکوف نیز با بیان اینکه دین اسلام راه درست زندگی را به انسان ها آموخته است، افزود: بسیاری از بستگانم با تشرف من به اسلام مخالف بودند ولی من با دین اسلام احساس آرامش می کنم.

وی خاطرنشان کرد: با مطالعه دین اسلام به این نتیجه رسیدم که این دین کامل ترین دین در میان ادیان است و از انتخاب خود راضی و به آن اعتماد دارم.

کد خبر 4316684

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی