پورشه کاین کوپه در راه است


پورشه کاین کوپه در راه است

پورشه کاین کوپه برای تولید تایید شده است.

پورشه کاین کوپه برای تولید تایید شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، مدیرعامل پورشه، اولیور بلوم تایید کرده است که یک کاین کوپه پنج در به تولید خواهد رسید. کاین کوپه همچون دیگر نسخه های کوپه از کراس اوورها و شاسی بلندهای این برند دارای خط سقف شیب دار به سمت عقب خواهد بود تا ظاهری اسپرت تر داشته باشد. طراحی ذهنی دیجیتال منتشر شده از این خودرو ایده خوبی از این محصول ارائه می دهد.
کاین کوپه دارای پلتفرمی مشترک با نسل سوم کاین خواهد بود که برای مدل 2018 این خودرو معرفی شده و قسمت جلوی این مدل ها نیز مشابه خواهد بود. بیش تری تغیرات این خودرو از ستون B به بعد خواهد بود که این کراس اوور کوپه به در صندوق عقب به سبک لیفتبک و چراغ های عقب منحصر به فرد مجهز می شود.
کاین کوپه که قرار است نسخه ای عملکرد بالا از کاین اسپرت کنونی باشد، با موتور تواین توربوشارژ 2.9 لیتری V6 با قدرت 440 اسب بخار و 4.0 لیتری V8 با قدرت 550 اسب بخار عرضه خواهد شد. هیچ مدل دیزلی برای این خودرو در نظر گرفته نشده است که با توجه به تمایل بازارهای اروپایی به مدل های هیبریدی شارژی و برقی، جای تعجب ندارد. گمان می رود کاین کوپه به تدریج نسخه ای هیبریدی با نیرومحرکه 680 اسب بخاری پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid نیز داشته باشد.
هنوز مشخص نیست کاین کوپه چه زمانی معرفی می شود اما گمان می رود اوایل یا أواسط سال 2019 شاهد آن باشیم.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)