E3 2018: مایکروسافت دو بازی فرعی از مجموعه Gears of War معرفی کرد


E3 2018: مایکروسافت دو بازی فرعی از مجموعه Gears of War معرفی کرد

دقایقی پیش شاهد این بودیم که مایکروسافت بازی Gears of War 5 را معرفی کرد که دنباله مستقیم برای این مجموعه Gears of War محسوب می‌شد و داستان شخصیت‌های اصلی را دنبال می‌کند. اما جدا از آن شاهد معرفی دو نسخه فرعی از مجموعه Gears of War هستیم، عناوینی با سبک مختلف که در جهان این بازی جریان دارند و...

دقایقی پیش شاهد این بودیم که مایکروسافت بازی Gears of War 5 را معرفی کرد که دنباله مستقیم برای این مجموعه Gears of War محسوب می‌شد و داستان شخصیت‌های اصلی را دنبال می‌کند.

اما جدا از آن شاهد معرفی دو نسخه فرعی از مجموعه Gears of War هستیم، عناوینی با سبک مختلف که در جهان این بازی جریان دارند و از اتمسفر بی‌نهایت خوب آن بهره خواهند برد. به این صورت باید انتظار عرضه سه نسخه مختلف از این سری داشت که طرفداران سبک‌های مختلف را خوشحال و راضی می‌کند.

اولین بازی، نام Gears Tactics دارد که یک عنوان استراتژیک است و اولین تجربه اینگونه از این سری خواهد بود و شباهت زیادی به دو بازی Halo Wars و XCOM خواهد داشت و مطمئنا می‌تواند طرفداران این سبک را راضی کند.

دومین بازی اما Gears Pop نام دارد که Funko Pop شخصیت اصلی آن خواهد بود. یک ترکیب عجیب ولی بسیار جالب به نظر می‌رسد البته از این کراس‌اور اطلاعات چندانی منتشر نشد و باید در آینده انتظار اخبار بیشتر را داشته بشایم

شما می‌توانید تریلر معرفی Gears Tactics را در زیر تماشا کنید:

نظر شما در مورد سه نسخه جدید مجموعه Gears of War چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
E3 2018: مایکروسافت دو بازی فرعی از مجموعه Gears of War معرفی کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی