دستگیری 18 زن متهم به قاچاق کالا و ارز/ توقیف 114 خودرو


دستگیری 18 زن متهم به قاچاق کالا و ارز/ توقیف 114 خودرو

یاسوج- دبیر کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو ماه سال جاری، 18 زن متهم در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستگیر شدند.


به گزارش خبرنگار مهر، حسین بهمنی ظهر دوشنبه در حاشیه نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در جمع خبرنگاران افزود: طی دو ماهه سال جاری ۴۱۸ نفر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستگیر شدند که از این تعداد ۴۰۰ نفر را مردان و ۱۸ نفر را زنان تشکیل می دادند.

بهمنی ابراز داشت: همچنین در مدت زمان دو ماهه سال گذشته ۳۱۸ مرد و ۱۵ زن به دلیل قاچاق کالا و ارز دستگیر شدند.

بهمنی با بیان اینکه ۱۱۴ خودرو طی دو ماهه سال جاری در حوزه قاچاق کالا و ارز توقیف شده اند، ابراز داشت: این تعداد در مدت زمان مشابه سال قبل ۱۲۳ دستگاه بود.

بهمنی با اشاره به ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق و ارز در دوماهه اخیر، عنوان داشت: طی دو ماهه سال جاری ۵۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شد که ارزش ریالی این میزان در سال گذشته ۴۸ میلیارد ریال بود.

دبیر کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به مقایسه آماری سال ۹۶ و ۹۵ حوزه قاچاق کالا و ارز پرداخت و بیان داشت: ۳۶۷ میلیارد ریال ارزش ریالی مجموع کشفیات سال ۹۶ حوزه کالا و ارز استان بود و این در حالی است که این میزان در سال ۹۵، ۲۴۱ میلیارد ریال بوده است.

وی از توقیف ۸۱۳ خودرو در سال ۹۶ با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد و گفت: تعداد خودروهای توقیفی این حوزه در سال ۹۵، ۶۸۳ مورد بوده است.

بهمنی تعداد کل متهمین دستگیر شده حوزه قاچاق کالا و ارز استان در سال گذشته را ۲۳۲۳ نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد در سال ۹۵، ۱۷۵۶ نفر بوده است.

بهمنی از تشکیل ۱۹۲۲ پرونده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد پرونده ها در مدت زمان مشابه در سال ۹۵، ۱۸۴۰ مورد بود.

وی افزود: تعداد باندهای متلاشی شده در حوزه قاچاق کالا و ارز طی سال های ۹۵ و ۹۶ شش باند در هر سال است.

کد خبر 4318286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟