دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در اردبیل گشایش می‌یابد


دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در اردبیل گشایش می‌یابد

اردبیل – معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از گشایش دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در اردبیل خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، علی نواداد بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با معاون نیروی انسانی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تمام نیازها و مقدمات برای ایجاد این دفتر فراهم شده و استان اردبیل از گشایش این دفتر استقبال و حمایت می کند.

وی حضور نیروی دریایی ارتش در این استان و سایر مناطق کشور را ضروری برشمرد و یادآور شد: مجموعه استانداری اردبیل همواره به همکاری و پشتیبانی از استقرار دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش تاکید داشته است.

معاون استاندار اردبیل گشایش این دفتر در استان را به عنوان پانزدهمین دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش برشمرد و تصریح کرد: دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش طی ماه های آینده افتتاح و آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به همکاری نهادهای استان برای تامین مکان و اجرای مقدمات راه اندازی این دفتر بیان داشت: برای این منظور شهرداری اردبیل و سایر دستگاه های دولتی همکاری و مشارکت داشته اند.

نواداد با اشاره به رشادت‌ دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی از انقلاب تاکنون بویژه در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: تاریخ سازی نیروی دریایی و جوانان متعهد و مومن ارتش در دفاع از کیان اسلامی انکارناپذیر است.

کد خبر 4318567

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت