آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا


آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

امباپه در نزدیکی منچستریونایتد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا مربوط به انتقال کیلیلان ام باپه از تیم پاریس سن ژرمن به منچستریونایتد است.خوزه مورینیو سرمربی شیاطین سرخ تلاش می کند تا همراه با برنامه ریزی انتقال نیمار به این تیم ام باپه ،ستاره 19 ساله تیم فرانسوی را نیز با مبلغ 237 میلیون یورو جذب کند.البته باید گفته که این رقم با انتقال آنتونی مارسیال از منچستر به پاریس سن ژرمن تا مبلغ 190 میلیون یورو کاهش خواهد یافت و به نوعی در انتقال این بازیکن راهی آسان ایجاد خواهد.

منچسترسیتی خواستار جذب کاستا شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به تازگی پپ گواردیولا ،سرمربی تیم منچسترسیتی به دنبال آن است تا در نقل و انتقالات تابستانی بازیکن جوان یوونتوس ،داگلاس کاستا را جذب کرده و به تیم خود آورد.گواردویلا برای جذب این بازیکن مبلغ 100 میلیون یورو را در نظر گرفته است در حالی که کاستا با مبلغ نزدیک به 40 میلیون یورو توسط تیم یوونتوس از بایرن مونیخ خریداری شده است و انتقال این بازیکن به تیم منچسترسیتی می تواند برای خودش و باشگاهش سود کلانی را به وجود آورد.

چلسی و لیورپول به دنبال جذب جاسپر کلیسن

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دو تیم قدرتمند چلسی و لیورپول در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی جاسپر کلیسن ،دروازه بان سوم تیم بارسلونا را جذب کرده و به تیم خود آورند.هر دو تیم لیگ برتری در تلاش اند تا به نوعی خود را از اشتباهات دروازه بانان خود دور کنند و برای مثال یورگن کلوپ بتواند جایگزینی به جای کوریوس،دروازه بان تیم لیورپول که در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا سبب شکست این تیم شد را پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

منچستریونایتد همچنان در رویای ستاره صربستانی لاتزیو
بارسلونا مقصدی بعدی ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید؟
گریزمان این هفته تیم فصل بعد خود را معرفی می کند

صلاح از لیورپول خارج می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به تازگی شایعاتی بر حسب خروج احتمالی محمد صلاح از تیم لیورپول به وجود آمده است و احتمال این موضوع وجود دارد تا صلاح در صورتی که در خط میانی لیورپول تغییری ایجاد نشود می تواند تیمی را به عنوان مقصد آینده خود انتخاب کند.

لواندوفسکی فروشی نیست

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

رئیس باشگاه بایرن مونیخ آلمان به تازگی اعلام کرده است که ستاره تیمش ، رابرت لواندوفسکی فروشی نیست و این بازیکن با مبلغی نزدیک به 200 میلیون یورو نخواهد فروخت زیرا ارزش این بازیکن بسیار بیشتر از مبلغ پیشنهادی از سوی تیم هایی همانند چلسی ،یوونتوس ،رئال مادریداست.

انتهای پیام/

آخرین نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!