رندر پژو 1008، کراس اووری کوچک با نشان شیر!


رندر پژو 1008، کراس اووری کوچک با نشان شیر!

شاسی بلندها و کراس اوورها حرف اول را در صنعت خودرو می‌زنند و هیچ نشانه‌ای از تغییر این رویه حداقل در کوتاه‌مدت به چشم نمی‌خورد. این خودروهای قدبلند قوی‌تر از همیشه به پیشروی خود ادامه داده و خودروسازان را مجبور می‌کنند تا تولید سدان ها، استیشن‌ها و هاچبک های سنتی را متوقف کنند. حتی خودروسازان... نوشته رندر پژو 1008، کراس اووری...

شاسی بلندها و کراس اوورها حرف اول را در صنعت خودرو می‌زنند و هیچ نشانه‌ای از تغییر این رویه حداقل در کوتاه‌مدت به چشم نمی‌خورد. این خودروهای قدبلند قوی‌تر از همیشه به پیشروی خود ادامه داده و خودروسازان را مجبور می‌کنند تا تولید سدان ها، استیشن‌ها و هاچبک های سنتی را متوقف کنند. حتی خودروسازان بیشتری در تلاش هستند تا کلاس‌ها و زیر کلاس‌های جدیدی را معرفی کنند تا بدین ترتیب محصولات جدید بیشتری را بفروشند.

رندر پژو 1008، کراس اووری کوچک با نشان شیر!
بنابراین تصور کنید شما کمپانی پژو هستید (فکر نمی‌کنیم در موقعیت کنونی چنین کاری را انجام دهید!) و متأسفانه می‌خواهید محصولات بیشتری را به مشتریان عرضه کنید. شما شاسی‌بلند هفت‌نفره خانوادگی 5008، مدل کوچک‌تر 3008 و نسخه پایه 2008 را در سبد محصولات خود دارید؛ اما ظاهراً این موضوع کافی نبوده و می‌خواهید حتی مشتریان بیشتری را جذب کنید؛ و اینجاست که طراحان وارد میدان شده و خودرویی با این مشخصات را خلق می‌کنند.

رندر پژو 1008، کراس اووری کوچک با نشان شیر!
رندری که مشاهده می‌کنید پیش‌نمایشی از کراس اوور کوچک‌تر از 2008 می‌باشد و احتمالاً در صورت تأییدیه تولید نام 1008 را به خود می‌گیرد. همان‌گونه که عرض شد هنوز تولید چنین محصولی تأیید نشده اما تصاویر جاسوسی چند ماه پیش نشان داده‌اند احتمال توسعه کراس اووری کوچک وجود دارد.

رندر پژو 1008، کراس اووری کوچک با نشان شیر!
پژو در سال 2010 کانسپت HR1 را معرفی کرد که به عنوان پایه و اساس یک کراس اوور پایه در آینده عمل کرد. محصول تولیدی پژو می‌تواند بر پایه پلتفرم EMP1 که با همراهی مهندسان پژو-سیتروئن و دانگ فنگ توسعه یافته ساخته شود. این پلتفرم در آینده به عنوان معماری حداقل 20 خودرو بکار خواهد رفت.

رندر پژو 1008، کراس اووری کوچک با نشان شیر!
اگر هزینه‌های توسعه خیلی بالا نباشد قطعاً تولید چنین کراس اوورهای کوچکی می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد. پژو-سیتروئن هم‌اکنون مالک اوپل و واکسهال بوده و بدین ترتیب در بازارهای آلمان و بریتانیا روی این شرکت کاملاً باز است. اگر پژو 1008 تولید شود این شرکت به آسانی می‌تواند نشان‌های دیگر برندهای تحت تملک را نیز روی این خودرو نصب کند و حتی آن را در چین نیز ارائه نماید.

رندر پژو 1008، کراس اووری کوچک با نشان شیر!
آیا این اتفاق خواهد افتاد؟ زمان مشخص خواهد کرد…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !