زرافه آفریقای جنوبی به باغ وحش صفادشت رسیدند + فیلم


زرافه آفریقای جنوبی به باغ وحش صفادشت رسیدند + فیلم

مساحت باغ وحش صفادشت در حال حاضر 5 هکتار است که به زودی به 10 هکتار خواهد رسید. جگوار، یوزپلنگ آفریقایی، اوریکس عربی، گورخر، اسب آبی، بلک‌باک و لاک‌پشت سولکاتا گونه‌هایی هستند که برای اضافه کردنشان به باغ وحش در حال برنامه‌ریزی هستیم.

به گزارش تسنیم، طی روزهای گذشته سه زرافه آفریقای جنوبی، به کشور وارد شده و در جایگاهی یک هکتاری در باغ وحش صفادشت کرج مستقر شدند.

فیلمی از سه زرافه تازه‌وارد به باغ وحش صفادشت را در ادامه مشاهده می‌کنید:

زرافه آفریقای جنوبی به باغ وحش صفادشت رسیدند + فیلم

علیرضا شرفی، مدیر باغ وحش صفادشت در این باره به تسنیم می‌گوید: وقتی زرافه‌ها را در یکی از باغ وحش‌های روسیه دیدم تصمیم بگیرم مقدمات را برای میزبانی از این گونه جانوری زیبا در باغ وحش صفادشت فراهم کنم. خصوصا که در هیچ‌کدام از باغ وحش‌های کشور زرافه نگهداری نمی‌شود و قطعا مشاهده این حیوان منحصر‌به‌فرد برای مردم بسیار جذاب خواهد بود. دو زرافه ماده و یک زرافه نر یک ساله از مرکز تکثیر زرافه در آفریقای جنوبی خریداری کردیم که چند روزی است به جایگاهی یک هکتاری در باغ وحش منتقل شده‌اند.

وی اضافه می‌کند: مساحت باغ وحش صفادشت در حال حاضر 5 هکتار است که به زودی به 10 هکتار خواهد رسید. جگوار، یوزپلنگ آفریقایی، اوریکس عربی، گورخر، اسب آبی، بلک‌باک و لاک‌پشت سولکاتا گونه‌هایی هستند که برای اضافه کردنشان به باغ وحش در حال برنامه‌ریزی هستیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری