اولین تصاویر از فولکس‌واگن ترانسپورتر T7


اولین تصاویر از فولکس‌واگن ترانسپورتر T7

ظاهراً فولکس‌واگن در حال توسعه نسخه خودران از ون ترانسپورتر بوده و گفته می‌شود این خودرو با همکاری اپل توسعه می‌یابد اما نباید فکر کرد که ژرمن‌ها برنامه‌ای برای تولید نسل جدید نسخه مرسوم این خودرو ندارند. برای اولین تصاویر جاسوسی ترانسپورتر T7 منتشر شده است و به نظر می‌رسد فولکس همچنان بجای استفاده از... نوشته اولین تصاویر از...

ظاهراً فولکس‌واگن در حال توسعه نسخه خودران از ون ترانسپورتر بوده و گفته می‌شود این خودرو با همکاری اپل توسعه می‌یابد اما نباید فکر کرد که ژرمن‌ها برنامه‌ای برای تولید نسل جدید نسخه مرسوم این خودرو ندارند. برای اولین تصاویر جاسوسی ترانسپورتر T7 منتشر شده است و به نظر می‌رسد فولکس همچنان بجای استفاده از نسخه‌های پیش‌تولیدی مجهز به پانل‌های مدل تولیدی از بدنه مدل‌های پیشین استفاده می‌کند.

اولین تصاویر از فولکس‌واگن ترانسپورتر T7
به همین دلیل است که در تصاویر منتشر شده می‌توانیم خودرو را بدون هرگونه پوشش استتاری ببینیم. T7 مورد بحث که پلاک کشور آلمان روی آن نصب است نسخه مسافری Caravelle است که از پیشرانه دیزلی TDI استفاده کرده و دارای سیستم چهار چرخ محرک است. البته این گمانه‌زنی‌ها با توجه به نشان‌های پشت خودرو صورت گرفته و احتمال غیرواقعی بودن آن‌ها وجود دارد.

اولین تصاویر از فولکس‌واگن ترانسپورتر T7
اگرچه ترانسپورتر هنوز هم به صورت مسافری و باری به فروش می‌رسد اما اساساً نسخه بازنگری شده و یس لیفت مدل T5 بوده و نسل جدید از پلتفرم MQB فولکس‌واگن استفاده خواهد کرد. استفاده از این معماری باعث می‌شود نسل جدید این خودرو وزن کمتر و استحکام بدنه بهتری داشته باشد.

اولین تصاویر از فولکس‌واگن ترانسپورتر T7
از آنجایی که ترانسپورتر جدید هنوز مراحل ابتدایی توسعه خود را می‌گذراند بنابراین پیش‌بینی تغییرات طراحی آن سخت است اما احتمالاً مدل T7 از جدیدترین نوآوری‌های دپارتمان طراحی فولکس سود خواهد برد. این نوآوری‌ها شامل جلوپنجره گیراتر، چراغ‌های جلوی نرم‌تر و نمای عقب شیک‌تر با چراغ‌های LED خواهد بود. کابین نیز لوکس‌تر از نسل فعلی خواهد بود و انتظار داریم حتی داشبورد کاکپیت مجازی را در تریم های فول تر ببینیم.

اولین تصاویر از فولکس‌واگن ترانسپورتر T7


اما درباره پیشرانه‌های نسل جدید ترانسپورتر سورپرایزهای بزرگی وجود نخواهد داشت زیرا این خودرو همچنان با قلب‌های آهنین بنزینی و دیزلی توربو عرضه خواهد شد. گیربکس دوکلاچه اتوماتیک به‌صورت آپشن در دسترس خریداران خواهد بود و همچنین شایعاتی درباره عرضه نسخه الکتریکی شده وجود دارد اما این خبر تأیید نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان