«پرسپولیس» سومین جام را هم از دست داد/ سومی «پلیس» در والیبال


«پرسپولیس» سومین جام را هم از دست داد/ سومی «پلیس» در والیبال

گرگان – در شبی که تیم «پرسپولیس» با پذیرش شکست از رسیدن به فینال فوتسال بازماند، تیم «نیروی انتظامی» با پیروزی در بازی رده بندی به مقام سوم والیبال جام رمضان گرگان رسید.


به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان شامگاه سه شنبه همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در رشته ­های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هاکی سالنی پیگیری شد.

در مسابقات فوتسال دو بازی از مرحله نیمه نهایی برگزار شد و تیم های راه یافته به فینال رقابت ها مشخص شدند.

در نخستین بازی تیم مدعی «شهدای جلین» با ۶ گل تیم «استراباد» را در هم کوبید و با اقتدار راهی دیدار پایانی شد.

محمدعلی هدایتی ستاره تیم جلین در این بازی بود و موفق شد سه بار گلزنی کند. سعید حاجیلری نیز با دوگلی که به ثمر رساند مجموع گل های خود را به عدد ۹ رسانید. سید علی حسینی نیز آخرین گل جلین در این بازی را وارد دروازه کرد.

در بازی دیگر این مرحله، جدال نزدیک و مهیج «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» و «موبایل عرب» با نتیجه سه بر دو به سود شاگردان جواد اسدی در تیم موبایل عرب به پایان رسید. بلال میرزاعلی دوبار و رامین حسن قاسمی گل های مشکی پوشان را به ثمر رساندند. آرمان اسدالهی و مهران هاشمی نیز گلزنان پرسپولیس در این بازی بودند.

تیم پرسپولیس در سه شب اخیر با قبول شکست برابر حریفان از کسب سه جام دست خالی مانده است. سرخپوشان یکشنبه شب در نیمه نهایی هندبال شکست خوردند، دوشنبه شب در فینال فوتسال بسیج مغلوب شدند و شب گذشته نیز از صعود به فینال رقابت های فوتسال بازماندند.

بازی های مرحله رده بندی و فینال مسابقات پنجشنبه شب در سالن امام برگزار خواهد شد.

«پرسپولیس» سومین جام را هم از دست داد/ سومی «پلیس» در والیبال

«پلیس» به سومی والیبال بسنده کرد

بازی رده بندی مسابقات والیبال با برتری تیم «نیروی انتظامی» به پایان رسید.

سبزپوشان نیروی انتظامی که با شکست در مرحله نیمه نهایی از صعود به فینال بازمانده بودند در بازی رده بندی مقابل «شرکت تعاونی دهیاران مرکزی» با نتیجه سه بر دو پیروز شدند و عنوان سومی رقابت ها را به دست آوردند.

ست های اول و چهارم این بازی به ترتیب با نتایج ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۰ به سود دهیاران مرکزی رقم خورد اما نیروی انتظامی در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۹ به پیروزی رسید.

در آخرین بازی مسابقات، امشب تیم های «پروتئین بابانادر للدوین» و «ایستگاه غلات راه آهن» بازی فینال را در سالن امام برگزار خواهند کرد.

رقابت های والیبال با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهارتیمی و پنج گروه سه تیمی در سالن آزادی گرگان برگزار شده است.

«پرسپولیس» سومین جام را هم از دست داد/ سومی «پلیس» در والیبال

«هیرکان» با «کفش جردن» به سومی بسکتبال رسید

در دیدار رده بندی رقابت های بسکتبال تیم «راه و شهرسازی هیرکان» موفق شد با نتیجه ۸۴ بر ۷۳ مقابل «کفش جردن» به پیروزی برسد و بر سکوی سوم رقابت ها بایستد.

شاگردان عرفان ملک زادگان در دور مقدماتی هم بر شاگردان سهیل غنودی غلبه کرده بودند.

بازی پایانی این رقابت ها را امشب تیم های «خانه آرمانی» و «رامیان» برگزار خواهند کرد.

رقابت های بسکتبال با شرکت ۶ تیم به صورت دوره ای در خانه بسکتبال گرگان برگزار شده است.

«پرسپولیس» سومین جام را هم از دست داد/ سومی «پلیس» در والیبال

فرش قرمز قهرمانی زیر پای «گل سرخ» پهن شد

رقابت های هاکی جام رمضان با برگزاری مسابقه فینال به کار خود پایان داد.

در آخرین بازی رقابت ها تیم «اغذیه گل سرخ» موفق شد با نتیجه دو بر یک بر «زنده یاد محمدنژاد» غلبه کند و بر سکوی قهرمانی بایستد. آرمین بابایان و مهدی کیخا گل های گل سرخ را به ثمر رساندند و تک گل زنده یاد محمدنژاد را محمد قریشی وارد دروازه کرد.

بدین ترتیب تیم اغذیه گل سرخ با هدایت «سعید خاکشوری» و سرپرستی «میعاد سلطانی استرابادی» عنوان قهرمانی رقابت ها را به دست آورد. آئین اختتامیه این مسابقات با حضور حسن بالو معاون اداره کل ورزش و جوانان گلستان و رمضانعلی تربتی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان برگزار شد.

رقابت های هاکی جام رمضان با شرکت ۴ تیم به صورت دوره ای در سالن حجاب گرگان برگزار شده و علی محقق نیا سرپرستی کل این دوره را برعهده داشته است.

«پرسپولیس» سومین جام را هم از دست داد/ سومی «پلیس» در والیبال

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ۲۴ رشته ورزشی در بخش‌های آقایان، بانوان و محلات در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های بسکتبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال سالنی، والیبال محلات، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، اسکیت، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان برگزار شده است.

کد خبر 4319774

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !