لگد زدن من به در اتاق درخشان صحت ندارد/ ادعایشان را ثابت کنند


لگد زدن من به در اتاق درخشان صحت ندارد/ ادعایشان را ثابت کنند

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ فاطمه رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: آقای درخشان گفته است من با لگد به درب اتاق وی ضربه زده‌ام که خدا شاهد است چنین اتفاقی نیفتاده و هیچ‌وقت با این کارها خودم را زیر سوال نمی‌برم. لگد زدن من به در اتاق درخشان صحت ندارد وی ادامه داد: رئیس فدراسیون فکر می‌کرد من از...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ فاطمه رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: آقای درخشان گفته است من با لگد به درب اتاق وی ضربه زده‌ام که خدا شاهد است چنین اتفاقی نیفتاده و هیچ‌وقت با این کارها خودم را زیر سوال نمی‌برم.

لگد زدن من به در اتاق درخشان صحت ندارد

وی ادامه داد: رئیس فدراسیون فکر می‌کرد من از پیش تعیین‌شده به فدراسیون رفته‌ام اما تنها چیزی که از پیش تعیین‌ شده، گرفتن بلیت اتوبوس بود و قبل از آن هرگز راجع به ایشان مصاحبه نکرده‌ام و آن روز پشت درب اتاق درخشان بودم و هر چه قدر اصرار کردم رئیس فدراسیون را ببینم اجازه ندادند که آقای سیاحی دبیر فدراسیون آمد و پس از به‌کار بردن الفاظ نامناسب چندبار بنده را هل داد و این در حالی بود که با دبیر فدراسیون کاری نداشتم.

رشیدی تاکید کرد: اگر فدراسیون دوربین دارد، اتفاقات را ببینند و اگر دوربین ندارد این چه فدراسیونی است که فاقد دوربین بوده و یکسری افراد هر کاری دلشان می‌خواهند، انجام می‌دهند.

این بانوی جودوکار لرستانی با بیان اینکه پشت میزنشینی باید برای خدمت باشد، خطاب به رئیس فدراسیون گفت: زندگی‌ام را نابود کردید، همه چی را باختم و دلسرد شدم اما در این اتفاق هر چقدر لازم باشد پیگیری می‌کنم تا حقم را بگیرم.

وی با اشاره به اینکه در وزن ۴۸ کیلوگرم قهرمان کشور شده، افزود: امسال تمام تمرکز و تلاشم را برای جودو به کار گرفتم و قید کوراش و جوجیتسو را زدم و در عین شایستگی نام من را برای بازی‌های آسیایی ارسال نکردند.

رشیدی با اشاره به اینکه چند بار هم در کشتی گراپلینگ قهرمان کشور شده، تصریح کرد: چون آن زمان هم به بنده بی‌توجهی کردند به کشتی رفتم و عملکرد خوبی هم داشتم و در وزن ۵۳ کیلوگرم انتخابی تیم ملی با چند کیلو اختلاف وزن اول شدم. ۳۱ خرداد انتخابی گراپلینگ است و با این شرایط اصلاً آماده نیستم.

این بانوی ورزشکار تأکید کرد: از وزارت ورزش و جوانان و سایر مسئولان مرتبط انتظار دارم صحت و سقم این اتفاقات را پیگیری کنند.

نایب رئیس فدراسیون: برخورد نامناسبی با بانوی جودوکار نشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...