اساتید و خادمان قرآن کریم ماه مبارک رمضان تیپ 55 هوابرد شیراز تجلیل شدند


اساتید و خادمان قرآن کریم ماه مبارک رمضان تیپ 55 هوابرد شیراز تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ طی مراسمی از اساتید و خادمان قرآن کریمی که در طی ایام ماه مبارک رمضان در تیپ 55 هوابرد شیراز فعالیت داشتند، تجلیل به عمل آمد.

اساتید و خادمان قرآن کریم ماه مبارک رمضان تیپ 55 هوابرد شیراز تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از فارس، به‌مناسبت پایان ماه مبارک رمضان، طی مراسمی که امروز، 23 خردادماه با حضور امیر سرتیپ 2 ذبیح‌الله بهمن زیاری فرماندهی، حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی‌نسب رئیس عقیدتی ـ سیاسی، فرماندهان، مسئولان و کارکنان پایور و وظیفه تیپ 55 هوابرد در حسینیه امام حسین(ع) تیپ 55 هوابرد برگزار شد از اساتید و خادمان قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تجلیل شد.
در این مراسم پس از برگزاری محفل انس با کلام وحی و قرائت آیات روح‌بخش قرآن توسط تعدادی از اساتید و قاریان قرآن، حجت‌الاسلام برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ضمن عرض تبریک به کارکنان تیپ به سبب یک ماه روزه‌داری و تزکیه نفس و همچنین عید سعید فطر با تأکید بر تلاوت قران کریم و عمل به آیات آن گفت:‌ در ماه رمضان این زمینه را خداوند بیشتر فراهم کرده تا از نعمات و فیوضات قرآن بهره‌مند شویم.
وی در ادامه گفت: عید سعید فطر برای مومنانی مبارک و میمون خواهد بود که این ماه را قدر دانسته و روزها روزه‌دار و شب‌ها را شب زنده‌داری کردند.
برهانی‌نسب اظهار کرد: در قرآن کریم عوامل مختلفی برای تزکیه روح و طهارت نفس ذکر شده است شامل توبه، عفت نفس، پذیرفتن عذر، محبت به اهل بیت(ع) و پرداخت صدقه و زکات. همه این عوامل طهارت را در این ماه مبارک تمرین کردیم. محبت به اهل بیت(ع)، توبه در لیالی قدر و بخشیدن به دیگران را امتحان کردیم و آنچه که امروز مهم است حفظ این دستاوردها است.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد سپس با تقدیر از زحمات و تلاش‌های امیر فرماندهی تیپ و تمامی دست‌اندرکاران برپایی کلاس‌های قران و همچنین اساتید قرآن در ماه مبارک رمضان اظهار امیدواری کرد: فعالیت‌های تمام همکاران و مسئولان مورد قبول درگاه ایزد منان قرار گرفته و همه در مسیر قرآن ثابت قدم باشیم.
در ادامه این مراسم امیر سرتیپ 2 ذبیح‌الله بهمن زیاری، فرماندهی تیپ 55 هوابرد ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر از تمامی اساتید قرآنی و همچنین دست‌اندرکاران برگزاری کلاس‌ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: در راستای بازدیدهایی که در ماه مبارک رمضان از کلاس‌ها و مراسم برگزار شده به عمل آمد، تیپ 55 هوابرد نمره قابل قبولی کسب کرد.
وی تأکید کرد که باید تلاش کنیم قرآن را سرلوحه امورات خودمان قرار دهیم و عامل به احکام الهی باشیم و در زندگی روزمره اثرات آن را ببینیم.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم با اهدای هدایا و لوح تقدیر از اساتید، خادمین و نفرات برتر کلاس‌های قرآن کریم و برندگان مسابقات فرهنگی ماه مبارک رمضان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !