تنوع رنگی گلکسی نوت 9 فاش شد؛ مشکی،‌ آبی، خاکستری و …


مطلب تنوع رنگی گلکسی نوت 9 فاش شد؛ مشکی،‌ آبی، خاکستری و … برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ تنوع رنگی گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) یکی از موارد مهمی است که هنگام خرید این گوشی هوشمند در نظر گرفته می‌شود. این موبایل در مرداد ماه آینده رونمایی...

تنوع رنگی گلکسی نوت ۹ (Galaxy Note 9) یکی از موارد مهمی است که هنگام خرید این گوشی هوشمند در نظر گرفته می‌شود. این موبایل در مرداد ماه آینده رونمایی می‌شود و اخبار پیرامون آن همچنان ادامه دارند.

گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، از معرفی نوت ۹ سامسونگ در ۱۸ مرداد ماه (۹ آگوست) خبر می‌دهد، برخی نیز به تاریخ رونمایی ۱۱ مرداد (۲ آگوست) اشاره کرده‌اند. پرچمدار سری نوت سامسونگ همچنان در صدر اخبار قرار دارد و هر لحظه اطلاعات بیشتری از این موبایل فاش می‌شود. چند ساعت قبل اعلام شد که گلکسی نوت ۹ سامسونگ از باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد شد که در مقایسه با باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی نوت ۸، یک بهبود چشمگیر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: رونمایی از گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت ۹ در ۱۱ یا ۱۸ مرداد ماه؟

اما جدیدترین گزارش‌ها، تنوع رنگی گلکسی نوت ۹ سامسونگ را نشانه گرفته‌اند. گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در اوایل امسال با چهار تنوع رنگی به بازار عرضه شدند. اینطور که به نظر می‌رسد، این کمپانی غول کره‌ای قصد دارد تنوع رنگی گلکسی نوت ۹ را به عدد ۵ برساند. تنوع رنگی مشکی یکی از گزینه‌های جدایی‌ناپذیر است که تقریبا در تمامی گوشی‌های هوشمند دیده می‌شود. گوشی‌های سری گلکسی اس ۹ در یک گزینه‌ی رنگی بنفش به بازار عرضه شدند؛ به نظر می‌رسد که تنوع رنگی گلکسی نوت ۹ سامسونگ به بنفش روشن‌تر گسترش می‌یابد که احتمالا با نام لوندر (Lavender) معرفی می‌شود. گزینه‌های رنگی خاکستری تیتانیوم و آبی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده‌اند. اما گزینه‌ی رنگی جدید، یک قهوه‌ای درخشان است که می‌تواند توجه بسیاری را به خود جلب کند.

در حال حاضر، تنوع رنگی گلکسی نوت ۹ با گزینه‌های مشکی، بنفش و خاکستری تایید شده است که در بسیاری از بازارها در دسترس قرار می‌گیرند. اما کمپانی سامسونگ درباره‌ی دو گزینه‌ی رنگی دیگر به نظر نهایی نرسیده است. این احتمال وجود دارد که در صورت نهایی شدن این رنگ‌ها، تنها در برخی بازارها به فروش برسند.

مشخصات گلکسی نوت ۹

سامسونگ گلکسی نوت ۹ از دو پنل شیشه‌ای برخوردار می‌شود که یک فریم فلزی در اطراف آنها قرار دارد. پنل اصلی در اندازه‌ی ۶.۴ اینچی خواهد بود که حاشیه‌ی بسیار باریکی در اطراف آن وجود دارد. یک سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ برای این موبایل در نظر گرفته می‌شود که در برخی بازارها از جمله آمریکا به فروش خواهد رسید. مدل‌های دیگر نوت ۹ سامسونگ به تراشه‌ی اگزینوس ۹۸۱۰ هشت‌ هسته‌ای مجهز می‌شوند. از دیگر مشخصات این پرچمدار می‌توان به رم ۶ گیگابایتی و سه مدل حافظه ی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد که از نصب میکرو اس دی کارت نیز پشتیبانی می‌کند. این احتمال وجود دارد که نسخه‌ای از این موبایل با رم ۸ گیگابایتی همراه شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره سامسونگ گلکسی نوت ۹ ؛ تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات دوربین گلکسی نوت ۹ یکی از برترین ویژگی‌های این فبلت پرچمدار

.

منبع: phonearena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند