دومین کتاب نظام‌مهندسی استان البرز رونمایی شد


دومین کتاب نظام‌مهندسی استان البرز رونمایی شد

کرج - رئیس سازمان نظام‌مهندسی استان البرز از رونمایی دومین کتاب تألیف شده توسط نظام‌مهندسی استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، کورش غفاری عصر چهارشنبه در آیین رونمایی از کتاب (راهنمایی طراحی سازه‌ای و جزئیات دیوارهای غیر سازه‌ای) که در سالن همایش سازمان نظام‌مهندسی استان برگزار شد، بابیان اینکه درصدد هستیم گامی مثبت در بهبود وضعیت ساخت‌وسازها برداریم، به حادثه زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: ریزش دیوار سازه‌ها بیشترین خسارت را به بار آورد.

وی بابیان اینکه پس از زلزله کرمانشاه پژوهش بیشتری بر روی این کتاب انجام شد، تأکید کرد: این کتاب به هر دو جنبه پژوهشی و اجرایی پرداخته است و می‌توان گفت که در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی استان البرز بابیان اینکه بازدید از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه وجدان مهندسی را بیدار کرد، عنوان کرد: ‌کتاب تألیف شده توسط مهندسان البرزی توانسته است از وزارت راه و شهرسازی و کمیته شورای مرکزی نیز تأییدیه دریافت کند.

غفاری بابیان اینکه بیش از سه هزار کتاب راهنمایی طراحی سازه‌ای و جزئیات دیوارهای غیر سازه‌ای طی دو روز گذشته به فروش رسیده است، تصریح کرد: در نظر داریم چند همایش مختلف با حضور مسئولان استانی و کشوری برای این کتاب برگزار کنیم تا همه مهندسان بتوانند از این کتاب بهره ببرند.

به گفته غفاری کتاب راهنمایی طراحی سازه‌ای و جزئیات دیوارهای غیر سازه‌ای دومین کتاب تألیف شده توسط سازمان نظام‌مهندسی استان البرز است.

کد خبر 4320735

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)