تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا ایکس زد 3 به بیرون درز کرد


مطلب تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا ایکس زد 3 به بیرون درز کرد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ انتشار تصاویر واقعی از سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3)، سبک طراحی و دوربین دوگانه‌ی این موبایل هوشمند را به نمایش می‌گذارد. کمپانی سونی معمولا...

انتشار تصاویر واقعی از سونی اکسپریا ایکس زد ۳ (Sony Xperia XZ3)، سبک طراحی و دوربین دوگانه‌ی این موبایل هوشمند را به نمایش می‌گذارد.

کمپانی سونی معمولا در رویداد‌های مهم MWC و IFA، از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند. از آنجاییکه چند ماه تا برگزاری رویداد IFA 2018 باقی مانده،‌ پیش‌بینی می‌شود که گوشی دیگری از برند سونی معرفی شود. IFA 2018 از ۹ تا ۱۴ شهریور در برلین آلمان برگزار خواهد شد. اوایل این هفته‌، برگه‌ای از مشخصات یک گوشی هوشمند منتشر شد که احتمالا مربوط به سونی اکسپریا ایکس زد ۳ بوده است. برخی شایعات مدعی هستند که این دستگاه احتمالا با نام سونی اکسپریا ایکس زد ۳ یا اکسپریا ایکس زد ۲ اس (Xperia XZ2s) رونمایی می‌شود.

تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا ایکس زد 3 به بیرون درز کرد

امروز نیز تصاویر دیگری از این موبایل هوشمند در فضای آنلاین منتشر شده است. سونی اکسپریا ایکس زد ۳ از لحاظ طراحی، شباهت زیادی به ایکس زد ۲ (Sony Xperia XZ2) دارد. تنها تفاوت بزرگ میان این دو موبایل هوشمند،‌ ماژول دوربین دوگانه‌ای است که در پنل پشتی ایکس زد ۳ به صورت عمودی چیده شده است.

بیشتر بخوانید: گوشی های سونی در آینده به صفحه نمایش‌های بدون حاشیه مجهز می‌شوند

تصویر نمای جلویی، جزئیات زیادی را فاش نمی‌کند. تنها اسپیکر بالایی و دوربین سلفی در لبه‌ی بالایی صفحه نمایش دیده می‌شوند. از آنجاییکه سونی اکسپریا ایکس زد ۳ به نسخه‌ی ایکس زد ۲ شباهت دارد، پس این احتمال وجود دارد که دستگاه جدید در نسبت ابعاد ۱۸:۹ ساخته شود که البته حاشیه‌ی تقریبا قطوری نیز در لبه‌های سمت راست و چپی وجود خواهد داشت. تصویر دیگری که منتشر شده، پنل پشتی را نشان می‌دهد که به دلیل کیفیت پایین، جزئیات زیادی را فاش نمی‌کند؛ با اینحال، بازتاب نور نشان می‌دهد که این موبایل به یک پنل صیقلی مجهز شده است.

تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا ایکس زد 3 به بیرون درز کرد

عکس‌های دیگر از سونی اکسپریا ایکس زد ۳ ، تنظیمات دوربین دوگانه‌ی این موبایل را نشان می‌دهند. اینطور که به نظر می‌رسد، دو لنز دوربین و اسکنر اثر انگشت در فاصله‌ی کمی از هم قرار گرفته‌اند. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور این موبایل در لبه‌ی سمت راستی تعبیه شده‌اند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این تصاویر واقعی هستند یا خیر. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که با نگاه تردید به این مطالب نگاه کنید.

مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد ۳

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این موبایل هوشمند در بسیاری از مشخصات به اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم (XZ2 Premium) شباهت خواهد داشت. برای مثال، دو لنز ۱۹ و ۱۲ مگاپیکسلی موشن آی (Motion Eye) در پنل پشتی این موبایل قرار می‌گیرد و یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی تعبیه شده و وظیفه‌ی عکاسی سلفی را به عهده دارد. شایعات مدعی هستند که اسکپریا ایکس زد ۳ از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی فول اچ دی پلاس، اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۶ گیگابایتی،‌ دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۶۴ گیگابایتی،‌ اندروید ۸.۱ اوریو،‌ استاندارد IP68 و باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

مشخصات کامل سونی اکسپریا ایکس زد ۳ به بیرون درز کرد انتشار برنامه گوگل لنز برای اپلیکیشن دوربین دو موبایل اکسپریای سونی بررسی اکسپریا ایکس زد ۲ سونی (Sony Xperia XZ2)؛ سونی در تلاش برای کسب برتری!

.

منبع: gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار