بهرام افشاری در برنامه خندوانه از فرزند طلاق بودنش می گوید | فیلم


بهرام افشاری درخصوص تنهایی خودش افزود: تنهایی در زندگی من خیلی عذاب آور بود،تمام خاطران من بیشتر در مدرسه، بیمارستان و خیابان است، من افتخار می کنم که روزی در کنار خیابان بساط می کردم و گاهی کارگری کارگاه های کوچک می کردم. افشاری با اشاره به اینکه در بیست سالگی پدرش را از دست داده، گفت:پدرم مخالف بازیگری من بود، و تصورش از بازیگری و...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

بهرام افشاری در برنامه خندوانه از فرزند طلاق بودنش می گوید | فیلم

عکس العمل وزنه برداران کشورهای دیگر به داوری ...

بهرام افشاری در برنامه خندوانه از فرزند طلاق بودنش می گوید | فیلم

استندآپ کمدی شبنم مقدمی در خندوانه به درخواست...

بهرام افشاری در برنامه خندوانه از فرزند طلاق بودنش می گوید | فیلم

پرتاب دارت سونیا پوریامین در خندوانه | فیلم...

بهرام افشاری درخصوص تنهایی خودش افزود: تنهایی در زندگی من خیلی عذاب آور بود،تمام خاطران من بیشتر در مدرسه، بیمارستان و خیابان است، من افتخار می کنم که روزی در کنار خیابان بساط می کردم و گاهی کارگری کارگاه های کوچک می کردم.

افشاری با اشاره به اینکه در بیست سالگی پدرش را از دست داده، گفت:پدرم مخالف بازیگری من بود، و تصورش از بازیگری و سینما همان حال و هوای قبل از انقلاب بود، تا اینکه یکبار به تئاترم دعوتش کردم و کمی این فضا برای او تلطیف شد.

من اصلا دنبال نصیحت کردن نیستم و همیشه از اینکه کسی من را نصیحت کند فرار می کنم، اما فقط یک چیزی را در زندگی ام حس کردم و به دنیای من رنگ و لعاب داده است ،دعای خیر مادر و پدر است.

من بچه طلاق هستم و همیشه در همه جای زندگی‌ام دعای خیر مادرم نصیبم شده، اینجا برای اولین بار است می گویم، اگر دعا و حمایت های پدر و مادرم نبود، بالاتر از آن چیزی که فکر کنید، همه می گفتند: «اگر من معتاد نشوم، خیلی ها را معتاد می کنم.» اما این اتفاق خدا را شکر رخ نداد فقط به خاطر دعای خیر پدر و مادرم.

(۱۷)

دسته بندی : سرگرمی
برچسب ها : بازیگر بهتاش در پایتخت, بهرام افشاری, بهرام افشاری در خندوانه, جناب خان, خندوانه, خندوانه بهرام افشاری, رامبد جوان, فصل پنجم خندوانه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا