لزوم تعیین تکلیف زندان گچساران برای انتقال و جابجایی


لزوم تعیین تکلیف زندان گچساران برای انتقال و جابجایی

​مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد بر لزوم تعیین تکلیف زندان گچساران و انتقال و جابجایی این ندامتگاه و همچنین جذب اعتبار برای ساخت زندان جدید تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل جمیاری در دیدار با دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس با بیان این‌که وظایف سنگین سازمان زندان‌ها با کمک دیگر دستگاهها و نهادها به نتیجه خواهد رسید گفت: با توجه به شرایط خاص زندان و کار زندانبانی و این‌که زندانی محصول همه جامعه است، انتظار می رود تا جهت نیل به اهداف پیش بینی شده، یعنی مراقبت و نگهداری همراه با انجام اقدامات اصلاحی و تربیتی زندانیان همگی مشارکت و همراهی کنند .

وی با اشاره به مشکلات زندان گچساران به واسطه اینکه در مرکز شهر قرار دارد، افزود: با توجه به مصوبه دولت نسبت به انتقال و جابجایی زندانها از درون شهر به بیرون از محدوده شهری، زندان شهرستان گچساران بنا به موقعیتی که دارد و مشکلاتی که برای شهروندان و نیز امنیت زندان بوجود می آورد، باید بنا به اهمیت موضوع نسبت به برنامه انتقال آن همکاری و مساعدت لازم اعمال شود .

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تراکم جمعیت زندانیان افزایش یافته و در همه استانها نیز زندانیان مواد مخدر از دیگر زندانیان جداگانه نگهداری می شوند، تصریح کرد: برای انجام ساماندهی و تفکیک و طبقه بندی زندانیان باید محکومین مواد مخدر در اردوگاه حرفه آموزی نگهداری شوند که باوجود چارت تشکیلاتی این مهم هنوز انجام نگرفته که امیدواریم با حمایت مجلس و دولت و در خصوص ساخت زندان گچساران و اردوگاه حرفه آموزی استان همکاری شود .

هم‌چنین غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلسگفت: وجود زندان در مرکز شهر گچساران مناسب نبوده که لازم است تا با حمایت و مساعدت دستگاههای مرتبط این مشکل مرتفع و با فروش و نیز تامین اعتبار ویژه زندان جدید ساخته شود و جابجایی انجام گیرد.

وی اضافه کرد: البته در این خصوص شرکت ملی نفت و یا شهرداری می توانند در خصوص خرید و یا معاوضه زندان فعلی در تامین بخشی از اعتبارات همکاری کنند.

به گزارش ایسنا، جمیاری مدیرکل زندانهای استان در سفر به گچساران در دیدار با تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات و چالشهای فرا روی زندانهای استان به خصوص زندان گچساران و جذب اعتبار جهت ساخت زندان گفتگو کرد .


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی