ضرورت مدارا با مردم در اخذ مالیات/تاکید مجدد بر حفظ وحدت در جامعه


ضرورت مدارا با مردم در اخذ مالیات/تاکید مجدد بر حفظ وحدت در جامعه

یزد ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر ضرورت مدارا با مردم در شرایط اقتصادی فعلی در زمینه اخذ مالیات تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ایام اخذ مالیات از کارکنان این اداره خواست تا با مردم مدارا کرده و به آنها اعتماد کنند و اظهارات آنها را مبنای کار خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: بازاریان و کاسبان ما افراد مومن و متعهدی هستند و باید به اظهارات آنها اعتماد کرده و به آنها فشار نیاورند زیرا مردم اکنون با مشکلات بسیاری در حال سپری کردن زندگی خود هستند.

ناصری ضمن قدردانی از کارکنان اداره مالیات بیان کرد: مسئولان امر در این شرایط اقتصادی مراعات وضعیت مردم را بکنند و مردم نیز در پرداخت مالیات عنایت داشته باشند زیرا کشور با همین مالیات ها اداره می شود.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ۲۶ خرداد، سالگرد شهادت تعدادی از جوانان گروه موتلفه اسلامی بیان کرد: این جوانان از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی (ره) بودند و به پیام امام لبیک گفتند و همواره انسانهایی ولایی، وارسته، فداکار و شجاع بودند.

وی، یاد و خاطره شهیدان محمد بخارایی، رضا صفار هرندی، مرتضی نیک نژاد و صادق امانی، شهدای موتلفه را گرامی داشت و از انها به عنوان انسانهای پاک و با خدا و فدایی امام راحل یاد کرد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن دارالعباده یزد گفت: انشالله از اکنون تا ماه رمضان سال آینده، خوددار و پرهیزگار باشیم و خود را از گناهان و معاصی دور نگاه داریم.

ناصری همچنین تاکید کرد: همه ما باید نسبت به دسیسه های دشمنان آگاه باشیم و بدانیم که آنها اکنون بر طبل تفرقه و چند دستگی می کوبند و از خدا می خواهیم که توانایی و آگاهی ایستادن در برابر دسیسه های دشمن را به همه ما عطا کند و بتوانیم با حفظ وحدت حتی در شرایط سخت، حافظ نظام جمهوری اسلامی باشیم.

وی از مردمی که نماز خود را به شکل باشکوه در مسجد ملا اسماعیل اقامه و از اقامه پراکنده نمازعید فطر در مساجد خودداری کردند، قدردانی کرد.

ناصری همچنین یاد و خاطره شهید محراب، آیت الله صدوقی و فرزند ایشان، مرحوم حجت الاسلام محمدعلی صدوقی را نیز گرامی داشت و از یادگار شهید محراب که نماز عید فطر در مسجد حظیره را به مسجد ملا اسماعیل انتقال داد، قدردانی کرد.

کد خبر 4321507

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی