قمه کشی دو دختر دبیرستانی در مدرسه+ فیلم و عکس


فیلمی به تازگی در فضای مجازی پخش شده که دعوای دو دختر مدرسه ای است که سوژه رسانه ها شده است.

 
حجم ویدیو: 5.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38
 
 

 فیلمی به تازگی در فضای مجازی پخش شده حاکی از دعوای وحشتناک دو دختر مدرسه ای در خیابان های برزیل است که اخیرا سوژه رسانه ها شده.

همان طور که در فیلم مشاهده می شود دو دختر 13 ساله که لباس های ورزشی مدرسه‌شان را بر تن دارند با هم دعوای وحشتناکی می کنند به طوری که اول موهای همدیگر را می کشند و بعد با چاقو بهم حمله می کنند.

طبق گفته های شاهدان عینی مادر یکی از دختر ها، به او چاقوی قهوه ای رنگی داد تا با آن دوستش را بکشد اما چون دختر خیلی ناشی بود فقط توانست تعدادی زخم و جراحت به روی صورت ، قفسه سینه و دست های دوستش بگذارد.

علت این دعوا مسخره کردن دختر ضارب در گروه واتساپ بوده که دختری که مورد حمله قرار گرفته فیلمی را در گروه پخش کرده که آن دختر بدون این که حواسش به موبایل دوستش باشد دست در بینی خود کرده بود، وقتی دختر فیلمش را در گروه دوستانش دید که به او میخندند و مسخره اش می کنند به شدت عصبانی و ناراحت شد به طوری که نقشه کشید فردا بعد از مدرسه بیرون بایستد و دوستش را جلوی بقیه دانش آموزان مورد ضرب و شتم قرار دهد.

مادر دختر، که از این فیلم عصبانی شده بود دخترش را تحریک کرد که با چاقو دوستش را بکشد و در حین دعوا در حالی که موی همدیگر را می کشیدند به سمت دخترش رفت و چاقو را به او داد و اشاره کرد که در قلبش بزند.

دختر در حالی که خونی در خیابان افتاده بود توسط بقیه دانش اموزان به بیمارستان منتقل شد.

قمه کشی دو دختر دبیرستانی در مدرسه+ فیلم و عکس

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما