راهنمای خرید ست کمربند و کفش برای مردان خوش سلیقه


برای این که یک تیپ ست و شیک داشته باشید می توانید از ست کمربند و کفش استفاده کنید که در ظاهر آقایان بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود. در انتخاب یک کفش و کمربند ست با توجه کردن به برخی از نکات ساده می توانید یک انتخاب درست و شیک داشته باشید. در این مطلب با نکات مهمی در رابطه با انتخاب ست مناسب کمربند و...

برای این که یک تیپ ست و شیک داشته باشید می توانید از ست کمربند و کفش استفاده کنید که در ظاهر آقایان بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

راهنمای خرید ست کمربند و کفش برای مردان خوش سلیقه

در انتخاب یک کفش و کمربند ست با توجه کردن به برخی از نکات ساده می توانید یک انتخاب درست و شیک داشته باشید. در این مطلب با نکات مهمی در رابطه با انتخاب ست مناسب کمربند و کفش آشنا می شوید.

راهنمای خرید ست کمربند و کفش برای مردان خوش سلیقهراهنمای خرید ست کمربند و کفش برای مردان خوش سلیقه

ست چرم:

در انتخاب کمربند و کفش چرم از طیف های رنگی هماهنگ استفاده کنید به عنوان مثال: در صورت انتخاب کفش با رنگ چرم قهوهای، کمربندهایی با طیف رنگی قهوهای را انتخاب کنید کمی تفاوت در رنگ ها می تواند موجب ایجاد جذابیت ظاهر شما شود.

راهنمای خرید ست کمربند و کفش برای مردان خوش سلیقه

ست کردن فلز کفش و کمربند:

اگر کمربندی فلز دار انتخاب کردید برای ست مناسب آن از کفشی با سگک فلنی استفاده کنید یا می توانید از رنگ خاص فلز کمربند برای ست خود استفاده کنید.

راهنمای خرید ست کمربند و کفش برای مردان خوش سلیقه

ست کامل انتخاب نکنید:

در برخی از موارد از ست کامل رنگی استفاد ه نکنید زیرا ظاهر شما را یکنواخت جلوه می دهد استفاده از ترکیب رنگ های مشابه و متضاد (تیره و روشن) می تواند بسیار مناسب باشد.

راهنمای خرید ست کمربند و کفش برای مردان خوش سلیقه

ست برای رنگ های خاص:

برخی از رنگ ها به دلیل خاص بودن برای ست کردن مشکل می شوند به عنوان مثال: ست کردن با رنگ طوسی، جگریو یا سرمه ای کمی سخت تر از رنگ های مشکی و قهوه ای خواهد بود. در این صورت می تواند از طیف رنگی متضاد و مشابه که ترکیب رنگی مناسب و شیکی را ایجاد می کند استفاده کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه