قهرمان رده جوانان مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 مشخص شد


قهرمان رده جوانان مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 مشخص شد

تبریز - ایرنا - با برگزاری دیدارهای رده‌ بندی و فینال مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 در رده جوانان، تیم قهرمان این رده مشخص شد.

به گزارش ایرنا، دیدارهای رده ‌بندی و فینال مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 شامگاه پنجشنبه در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار و تیم‌های اول تا سوم این رده سنی مشخص شدند.
در دیدار رده بندی این دور از مسابقات، رده سنی جوانان که از ساعت 21 و 30 دقیقه پنجشنبه تیم ‌های ستارگان رسالت و ایرانا عباسی به مصاف هم رفتند این دیدار با برتری 2 بر یک به سود تیم ایرانا عباسی به پایان رسید، با این نتیجه ایرانا عباسی موفق شد مقام سوم مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 در رده جوانان را کسب کند.
در بازی فینال رده سنی جوانان که بعد از بازی رده بندی در سالن علوم پزشکی تبریز انجام گرفت تیم‌های دوچرخه امید رضوان شهر و آذرخش پاستور با هم به رقابت پرداختند که این دیدار نیز همچون دیدار رده ‌بندی، 3 گل در بر داشت.
که در نهایت تیم آذرخش پاستور توانست با نتیجه 2 بر یک حریف خود را از پیش رو برداشته و به مقام قهرمانی دست یابد همچنین تیم دوچرخه امید به مقام نایب قهرمانی رده جوانان مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 دست یافت.
در بازی فینال که با حضور شهردار، مسئولان شهری و مسئولان سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار شد،
استقبال هواداران بی ‌نظیر بود و پس از تکمیل ظرفیت سالن علوم پزشکی، تعدادی از علاقه‌ مندان پشت درهای بسته ماندند.
/3071/9853

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل