ممکن است سریال Lord of the Rings در سال 2021 پخش شود


ممکن است سریال Lord of the Rings در سال 2021 پخش شود

مدیر شبکه آمازون، «جنیفر سالک» (Jennifer Salke) اعلام کرده که سریال Lord of the Rings به احتمال زیاد در سال 2021 پخش شود. سریال Lord of the Rings فعلا در مراحل اولیه توسعه به سر می‌برد اما از الان می‌توان گفت که این اثر یکی از بلندپروازترین و گران‌قیمت‌ترین سریال‌های تلویزیونیست. پیش‌تر...

مدیر شبکه آمازون، «جنیفر سالک» (Jennifer Salke) اعلام کرده که سریال Lord of the Rings به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۱ پخش شود.

سریال Lord of the Rings فعلا در مراحل اولیه توسعه به سر می‌برد اما از الان می‌توان گفت که این اثر یکی از بلندپروازترین و گران‌قیمت‌ترین سریال‌های تلویزیونیست. پیش‌تر شبکه‌های متفاوتی سعی داشتند تا حق ساخت سریال Lord of the Rings را به نام خود کنند و در میان آن‌ها شبکه آمازون موفق شد که با پرداخت هزینه‌ای هنگفت این کار را انجام دهد. طبق برآوردهای انجام شده، گفته شده بود که شبکه آمازون باید ۵۰۰ میلیون دلار برای خلق سریال Lord of the Rings هزینه کند و یا حتی چیزی حدود یک میلیارد دلار! این مقدار نه تنها از تمامی پروژه‌های آمازون، بلکه از کل مجموعه‌های تلویزیونی ساخته شده در تاریخ نیز بیشتر است و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است.

با وجود این‌که سریال Lord of the Rings هنوز شورانر، صحنه فیلم‌برداری و عوامل صحنه و بازیگران مشخصی ندارد،‌ بر اساس گفته‌های جنیفر سالک انتظار می‌رود که تا سه سال دیگر شاهد پخش اولین قسمت از آن باشیم. سالک فعلا در حال مصاحبه با نویسندگان متعدد است تا تیم نویسندگی را تکمیل کند و پروسه ضبط را شروع کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سالک گفته که احتمال دارد که «پیتر جکسون» (Peter Jackson) که برای کارگردانی سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings به موفقیت و شهرت بسیاری دست پیدا کرده بود، در تیم تولید نقش داشته باشد. جکسون پیش‌تر اعلام کرده بود که در تولید و ساخت سریال Lord of the Rings نقشی نخواهد داشت، اما سالک گفته که با او صحبت‌هایی پیرامون همکاری در تولید این سریال کرده است.

در هر حال احتمال این‌که سریال Lord of the Rings تا سال ۲۰۲۱ پخش شود وجود دارد و با در نظر گرفتن این که داستان‌ها و افسانه‌های بسیاری از این مجموعه کتاب‌ها هستند که ناگفته مانده‌اند، باید منتظر ماند و دید که تولید و ساخت این اثر چطور پیش می‌رود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
ممکن است سریال Lord of the Rings در سال 2021 پخش شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!