شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت در نیمه دوم خرداد 97 اعلام شد


شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت در نیمه دوم خرداد 97 اعلام شد

شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت (Geely GC6) در نیمه دوم خرداد 1397 اعلام شد. گروه خودروسازان بم، جیلی GC6 جدید را با شرایط متنوع تا پایان خردادماه به متقاضیان عرضه می‌کند. گروه خودروسازان بم به عنوان نماینده رسمی محصولات چینی جیلی در ایران، جدیدترین شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت را در... نوشته شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت در...

شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت (Geely GC6) در نیمه دوم خرداد 1397 اعلام شد. گروه خودروسازان بم، جیلی GC6 جدید را با شرایط متنوع تا پایان خردادماه به متقاضیان عرضه می‌کند.

گروه خودروسازان بم به عنوان نماینده رسمی محصولات چینی جیلی در ایران، جدیدترین شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت را در نیمه دوم خردادماه 1397 اعلام کرده است. این طرح فروش تا پایان خرداد ادامه خواهد داشت. خودروی جیلی جی سی 6 نیوفیس از هفته گذشته با قیمت جدید و قطعی 67 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

این خودرو یکی از محصولات شاخه امگرند جیلی است که به صورت تولید داخلی توسط گروه خودروسازان بم در بازار ایران عرضه می‌شود. این سدان چینی در ابتدای عرضه در بازار ایران با قیمت 58 میلیون و 900 هزار تومان فروخته می‌شد، اما پس از چندین بار افزایش قیمت، حالا قیمت آن به 67 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است.

جیلی جی سی 6 نیوفیس به پیشرانه 1.5 لیتری با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 145 نیوتن‌متر در کنار گیربکس اتوماتیک ساخت کمپانی جاتکو مجهز شده است. از جمله امکانات این خودرو نیز می‌توان به سانروف، چراغ روشنایی در روز، سیستم تهویه الکترونیکی، مانیتور، دوربین و سنسور دنده عقب، شیشه و آینه‌های برقی، تریم داخلی دو رنگ، صندلی‌های چرم مصنوعی و بلوتوث اشاره کرد.

شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت – خرداد 97

شرایط فروش جیلی جی سی 6 اکسلنت در نیمه دوم خرداد 97 اعلام شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج