بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار (خرداد 97)


مطلب بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار (خرداد 97) برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ در چند ماه اخیر برخی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی به بازارها عرضه شده‌اند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم. با تکراتو همراه شوید. برخی...

در چند ماه اخیر برخی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی به بازارها عرضه شده‌اند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم. با تکراتو همراه شوید.

برخی از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های گوشی جهان در چند ماه اخیر از پرچمدارانی رونمایی کرده‌اند که فاصله‌ی میان بازار این گوشی‌ها با گوشی‌های میان‌رده را بیشتر می‌کند. برخی از شرکت‌ها، نسخه‌های جدیدی از مدل‌های قبلی خود را معرفی کرده‌اند و برخی نیز پرچمداران خود را به ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید مجهز کرده‌اند. در ادامه برخی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار را معرفی می‌کنیم.

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی در خرداد ماه ۹۷

۱۰. نوکیا ۶.۱

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار (خرداد 97)

تمامی گوشی‌هایی که در این فهرست جمع‌آوری شده‌اند،‌ از هر لحاظی بهتر از نوکیا ۶.۱ (Nokia 6.1) هستند. اما برچسب قیمتی مناسب باعث شده تا نوکیا ۶.۱ نیز در لیست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی قرار بگیرد. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی قدرتمند هستید و ترجیح می‌دهید که قیمت بالای گوشی‌های پرچمدار این فهرست را پرداخت نکنید، نوکیا ۶.۱ را پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی بیشتر به عنوان یک دستگاه با ویژگی‌های قابل قبول و قیمت مناسب در نظر گرفته شده است. نوکیا ۶.۱ با قیمت جهانی ۳۰۰ دلاری خود، با طراحی ظاهری زیبا و مشخصات رده‌بالایی همراه است که به خوبی می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. این گوشی هوشمند به نسخه‌ی اندروید وان مجهز شده که در اصل یک نسخه‌ی خالص اندروید به شمار می‌رود. بنابراین، تغییراتی در نسخه‌ی سیستم عامل آن ایجاد نشده است و می‌تواند آپدیت‌های‌ امنیتی و نرم‌افزاری را به سرعت و مستقیما از گوگل دریافت کند. نوکیا ۶.۱ یک گوشی میان‌رده است که از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. این موبایل با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در دسترس قرار دارد. یک تراشه‌‌ی کوالکام اسنپدراگون ۶۳۰ نیز تامین قدرت دستگاه را تامین می‌کند.

۹. ال جی وی ۳۵ تین کیو

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار (خرداد 97)

ال جی وی ۳۰ اس تین کیو (LG V35 ThinQ) تا چند ماه قبل، جدیدترین و بهترین گوشی این کمپانی کره‌ای محسوب می‌شد. این کمپانی به‌تازگی از دو گوشی جدید نیز رونمایی کرده است. یکی از این گوشی‌ها، ال جی وی ۳۵ تین کیو است که از لحاظ ظاهری، بهتر از وی ۳۰ اس طراحی شده است. این موبایل از لحاظ سخت‌افزاری، بهتر از ال جی جی ۷ عمل می‌کند. با این اوصاف، اگر ال جی جی ۷ را ترجیح نمی‌دهید، می‌توانید پاسخ نیازهای خود را در ال جی وی ۳۵ تین کیو پیدا کنید. این گوشی هوشمند با مشخصات رده‌بالایی همراه است که قطعا یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار به شمار می‌رود. وی ۳۵ تین کیو از صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ برخوردار شده که در نسبت ابعاد ۱۸:۹ ساخته شده است. این موبایل از رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد. یک ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی این موبایل قرار دارد که قابلیت‌های عکسبرداری خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وی ۳۵ تین کیو نیز دستگاه را روشن نگه می‌دارد. خبر خوب این است که گوشی ال‌جی به ناچ نمایشگر مجهز نیست.

بیشتر بخوانید: مقایسه ال جی وی ۳۵ تین کیو با گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس؛ تقابل پرچمدارها

۸. هواوی پی ۲۰ پرو

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار (خرداد 97)

گوشی‌های هواوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو (Huawei P20 Pro) قطعا ارزش بهایی که برای آن پرداخت می‌کنید را دارند. این اسمارت فون‌ها با ویژگی‌های پیشرفته‌ای همراه هستند و تجربه‌ی کاربری فوق‌العاده‌ای را مخصوصا در بخش دوربین ارائه می‌کنند. این ویژگی‌ها باعث شده تا پی ۲۰ پرو در فهرست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار قرار بگیرد. پی ۲۰ پرو هواوی تفاوت بزرگی با نسخه‌ی استاندارد این موبایل دارد، چراکه به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده است. این درحالیست که نسخه‌ی استاندارد از دو لنز دوربین اصلی بهره می‌برد. بنابراین، نسخه‌ی پرو با مشخصات بهتری همراه است که با قیمت بیشتری نیز به فروش می‌رسد. هواوی پی ۲۰ پرو علاوه بر دوربین اصلی سه‌گانه، از صفحه نمایش ۶.۰۱ اینچی برخوردار شده است. این موبایل در نسخه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات پی ۲۰ پرو می‌توان به تراشه‌ی هشت هسته‌ای Kirin 970،‌ باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت تشخیص چهره و اندروید ۸.۱ اوریو اشاره کرد. این گوشی نیز همانند بسیاری از پرچمداران امروزی، با ناچ نمایشگر همراه است.

۷. ال جی جی ۷ تین کیو

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار (خرداد 97)

این گوشی هوشمند که در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت) رونمایی شده، یکی دیگر از گوشی‌هایی است که در فهرست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار جای دارد. ال جی جی ۷ تین کیو (LG G7 ThinQ) نیز همانند بسیاری از پرچمداران ۲۰۱۸ با تمرکز بر سه ویژگی مهم طراحی شده است؛ صفحه نمایش، تجربه‌ی دوربین و قابلیت‌های هوش مصنوعی. البته این موبایل با ویژگی‌های پیشرفته‌ی دیگری نیز همراه است که از میان ‌آنها می‌توان به قابلیت‌های صوتی اشاره کرد. مجموعه‌ی کلی این موبایل همانند یک محفظه‌ی پخش صدا عمل می‌کند که خروجی و کیفیت صدا را به بهترین شکل به نمایش می‌گذارد. بنابراین، اگر به ویژگی‌های صوتی گوشی‌های هوشمند اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم ال جی جی ۷ تین کیو را در نظر داشته باشید. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی برخوردار شده است. یک نسخه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی از این موبایل در بازارها عرضه می‌شود و سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵،‌ تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به Quad DAC، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی،‌ دوربین دوگانه‌ی اصلی و دکمه‌ی میان‌بر هوش مصنوعی اشاره کرد. علاوه بر این، جی ۷ تین کیو با ناچ نمایشگر همراه است.

۶. اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار (خرداد 97)

اچ تی سی یو ۱۱، تغییر بزرگی را در سبک طراحی گوشی‌های اچ‌تی‌سی ایجاد کرد و یو ۱۲ پلاس (HTC U12 Plus) نیز همین گرایش را ادامه می‌دهد. اچ تی سی یو ۱۲ پلاس، بیشتر به یک نسخه‌ی ارتقا یافته از یو ۱۱ شباهت دارد تا اینکه یک گوشی مستقل پرچمدار باشد. البته این مساله جزء ویژگی‌های منفی به شمار نمی‌رود. کسانی که به برند اچ‌تی‌سی و مدل یو ۱۱ علاقه دارند،‌ با خرید یو ۱۲ پلاس از تمامی این ویژگی‌ها برخوردار می‌شوند،‌ علاوه بر اینکه از قابلیت‌های بیشتری بهره‌مند خواهند شد. برای مثال، این گوشی هوشمند با طراحی ظریف و زیبایی همراه است که به سایر گوشی‌های هوشمند بازار شباهتی ندارد. یکی از تفاوت‌های اصلی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس با یو ۱۱، ماژول دوربین دوگانه‌ای است که در گوشی جدیدتر قرار دارد. این موبایل هوشمند همچنین از صفحه نمایش ۶ اینچی کواد اچ دی با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۱۸:۹ بهره می‌برد. یو ۱۲ پلاس به نسخه‌ی دوم قابلیت اج سنس (Edge Sense) مجهز شده که در مقایسه با اچ تی سی یو ۱۱، ویژگی‌ها و توانایی‌های بیشتری دارد. ویژگی اج سنس درواقع به لبه‌های حساس به فشار این گوشی‌ها مربوط می‌شود که می‌تواند میزان فشار دست کاربر را احساس کرده و برنامه‌های تنظیم شده را روی صفحه نمایش باز کند. این ویژگی به قابلیت Active Edge در گوشی‌های گوگل پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال شباهت دارد. البته قابلیت‌های اج سنس در اچ تی سی یو ۱۲ پلاس را می‌توان شخصی‌سازی کرد. پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۳۰ برخوردار است. صفحه نمایش ۶ اینچی این موبایل از رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پشتیبانی می‌کند. اچ تی سی یو ۱۲ پلاس به رم ۶ گیگابایتی مجهز شده و در دو مدل حافظه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: مقایسه اچ تی سی یو ۱۲ پلاس با گوگل پیکسل ۲ ایکس ال؛ داستان دو گوشی متفاوت

۵. سونی اکسپریا ایکس زد ۲

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار (خرداد 97)

گوشی‌های سونی معمولا سبک طراحی مشابهی دارند،‌ اما همیشه با ویژگی‌های رده‌بالا و متفاوتی عرضه شده‌اند. سونی اکسپریا ایکس زد ۲ (Sony Xperia XZ2) نیز از این قائده مستثنی نیست و یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار به شمار می‌رود. البته این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل‌های قبلی خود با ویژگی‌های ظاهری جدیدی همراه شده است، علاوه بر اینکه قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حاشیه‌ها در مقایسه با مدل‌های قبلی، باریک‌تر شده‌اند و تجربه‌ی دوربین نیز مثل همیشه ارتقا یافته است. سونی اکسپریا ایکس زد ۲ از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ برخوردار شده که در نسبت ابعاد ۱۸:۹ ساخته شده است. این موبایل در یک نسخه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ نیز قدرت دستگاه را تامین می‌کند. اکسپریا ایکس زد ۲ به دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی مجهز شده و یک باتری ۳۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

۴. وان پلاس ۶

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار (خرداد 97)

گوشی وان پلاس ۶ (OnePlus 6) نیز در ماه گذشته رونمایی شده و به‌تازگی در بازارها عرضه شده است. گوشی‌های برند وان پلاس به قیمت‌های مناسب و ویژگی‌های پرچمدار شهرت دارند. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی قدرتمند با قابلیت‌های کاربردی هستید، وان پلاس ۶ را به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی هوشمند در نسخه‌ی استاندارد خود با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی همراه است که همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۴۵، قدرت دستگاه را تامین می‌کنند. گوشی پرچمدار وان پلاس ۶ همچنین به صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی مجهز شده و یک ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی این موبایل قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار می‌توان به باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد. این موبایل از ناچ نمایشگر برخوردار است که کاملا به سلیقه‌ی شخصی کاربر بستگی دارد.

۳. گلکسی نوت ۸ سامسونگ

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار (خرداد 97)

گلکسی نوت ۸ سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8)، ‌پرچمدار سری نوت سال ۲۰۱۷ این کمپانی کره‌ای است که با ویژگی‌های منحصربه‌فردی همراه است. اگر قبلا از کاربران گوشی‌های سری نوت سامسونگ بوده‌اید، ‌وجه تمایز نوت ۸ را با سایر گوشی‌های بازار، مخصوصا گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ به‌خوبی درک می‌کنید. سامسونگ در آینده‌ای نزدیک از نسل جدید این موبایل،‌ یعنی گلکسی نوت ۹ رونمایی خواهد کرد. با اینحال،‌ گلکسی نوت ۸ هنوز هم یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی بازار به شمار می‌رود. این موبایل که از بسیاری گوشی‌های موجود، بزرگ‌تر است، به قلم استایلوس اس پن مجهز شده و قابلیت‌های جالبی را با همین قلم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. استفاده از قلم استایلوس در سال ۲۰۱۸ بیشتر شده و گوشی‌های جدیدی همراه با این قلم معرفی می‌شوند.

گلکسی نوت ۸ سامسونگ از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ برخوردار شده که در نسبت ابعاد ۱۸:۹ ساخته شده است. این موبایل به دوربین دوگانه مجهز شده و از رم ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات نوت ۸ سامسونگ می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، پشتیبانی از شارژ سریع، پشتیبانی از شارژ وایرلس، دستیار هوش مصنوعی بیکسبی و سیستم پرداخت سامسونگ پی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: مقایسه گلکسی اس ۹ پلاس با گلکسی نوت ۸ ؛ تقابل بزرگان سامسونگ

۲. گوگل پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار (خرداد 97)

گوشی‌های گوگل پیکسل ۲ (Google Pixel 2) و پیکسل ۲ ایکس ال (Google Pixel 2 XL)، ‌دو مدل از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی به شمار می‌روند که به خالص‌ترین نسخه‌ی این سیستم عامل مجهز هستند. گوگل در طراحی این گوشی‌ها، بهینه‌سازی‌هایی را انجام داده تا نرم‌افزارها و سخت‌‌افزارها با سازگاری بالایی همراه شوند. به بیان بهتر، ویژگی‌های نرم‌افزاری این گوشی‌ها باعث می‌شوند که سخت‌افزارهای این موبایل،‌ عملکردی بالاتر از حد معمول داشته باشند. برای مثال می‌توان به تجربه‌ی دوربین این گوشی‌های اشاره کرد. هر دو گوشی به دوربین اصلی تک لنزی مجهز هستند،‌ اما ویژگی‌های نرم‌افزاری باعث شده تا عملکرد دوربین با گوشی‌های مجهز به دوربین دوگانه، برابر باشد. این ویژگی‌های نرم‌افزاری به لطف هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در این گوشی‌ها اعمال شده‌اند. نسخه‌ی پیکسل ایکس ال، بزرگ‌تر و رده‌بالاتر از نسخه‌ی استاندارد است که با حاشیه‌های باریک و نسبت ابعاد ۱۸:۹ همراه است.

۱. سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در بازار (خرداد 97)

پرچمداران ۲۰۱۸ سری گلکسی اس سامسونگ، بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی هستند که در حال حاضر در بازارها عرضه شده‌اند. ویژگی‌های رده‌بالا و پرچمدار باعث شده که از سایر گوشی‌های این فهرست گران‌تر باشند.

گلکسی اس ۹ (Samsung Galaxy S9) و اس ۹ پلاس (Galaxy S9 Plus) به بهترین صفحه نمایش‌ها مجهز هستند و دستگاهی با زیبایی ظاهری خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. تجربه‌ی دوربین این گوشی‌ها نیز کاملا متفاوت است. پرچمداران گلکسی اس ۹ از دیافراگم متغیر برخوردار هستند که بر اساس نور محیط، بهترین دریچه‌ی دیافراگم را برای عکس گرفتن و جذب نور تنظیم می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها می‌توان به قابلیت تشخیص چهره، پشتیبانی از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و سیستم پرداخت موبایل اشاره کرد. نسخه‌ی پلاس که در اندازه‌ی بزرگ‌تری طراحی شده، با دوربین اصلی دوگانه همراه است. علاوه بر اینکه از باتری بزرگ‌تر و رم ۶ گیگابایتی نیز بهره می‌برد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه هواوی پی ۲۰ با هواوی پی ۲۰ پرو ؛ کدام گوشی را انتخاب کنیم؟ بررسی وان پلاس ۶ (OnePlus 6) ؛ قاتل گوشی‌های پرچمدار گران‌قیمت مقایسه اچ تی سی یو ۱۲ پلاس با گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ؛ تقابل دو پرچمدار بزرگ مقایسه وان پلاس ۶ با گلکسی اس ۹ پلاس ؛ مقایسه بزرگان [تماشا کنید]

.

منبع: androidheadlines

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام