شرط عجیب آقای گل برای بازگشت به “استقلال” !


هیات امنای آکادمی استقلال رضا عنایتی را به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد اما این انتخاب هنوز نهایی و قطعی نشده است. رضا عنایتی به منظور مذاکره جهت پذیرفتن این پیشنهاد به باشگاه رفت و برنامه‌اش را هم به مسوولان مربوطه ارائه داد. عنایتی کادر فنی‌اش را هم برای این منظور معرفی کرده است. در بین دستیاران او نام سیاوش اکبرپور هم به چشم...

رضا عنایتی خواهان حضور اکبرپور در استقلال بعنوان دستیار

شرط عجیب آقای گل برای بازگشت به “استقلال” !

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱:۱۲
شرط عجیب آقای گل برای بازگشت به “استقلال” !

در روزهایی که آکادمی استقلال در بلاتکلیفی مطلق است و هیچ کس قصد ندارد نیم نگاهی به آشفته بازار تیم‌های پایه‌ استقلال داشته باشد، خریدهای جدید خودش علامت سوالی است که مقابل سیاست‌های گنگ مدیران استقلال قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هیات امنای آکادمی استقلال رضا عنایتی را به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد اما این انتخاب هنوز نهایی و قطعی نشده است.
رضا عنایتی به منظور مذاکره جهت پذیرفتن این پیشنهاد به باشگاه رفت و برنامه‌اش را هم به مسوولان مربوطه ارائه داد. عنایتی کادر فنی‌اش را هم برای این منظور معرفی کرده است. در بین دستیاران او نام سیاوش اکبرپور هم به چشم می‌خورد. اکبرپور فصل گذشته یکی از مربیان تیم‌های پایه استقلال بود که با مسوولان آکادمی و بخصوص صادق ورمزیار به مشکلات زیادی برخورد کرد و در نهایت هم از هدایت تیم امید این باشگاه کنار گذاشته شد.

اکبرپور بعد از جدایی از آکادمی استقلال در چند نوبت مصاحبه‌هایی علیه آکادمی و مدیر آن انجام داد و به جز انتقاد دست به یکسری افشاگری‌ها زد. این اتفاقات منجر به این شد که اکبرپور در فهرست سیاه استقلال برای بازگشت به آکادمی قرار داشته باشد.

حالا رضا عنایتی خواهان استفاده از وی به‌عنوان یکی از دستیارانش در تیم امید است که این خواسته هنوز مورد تایید و موافقت باشگاه استقلال قرار نگرفته است. باید دید که سرانجام این اختلاف چه خواهد شد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : آکادمی استقلال, استقلال تهران, باشگاه استقلال, رضا عنایتی, سیاوش اکبرپور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟