سامان حسین پور تنهانماینده ایران درجشنواره فیلم کوتاه پرتغال است


سامان حسین پور تنهانماینده ایران درجشنواره فیلم کوتاه پرتغال است

سنندج-سامان حسین پور فیلمساز کردستانی توانست با فیلم کوتاه آخرین آغوش به عنوان نماینده ایران در یازدهمین جشنواره پرتغال حضور پیدا کند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کردستان، یک فیلم کوتاه ایرانی از کردستان به یازدهمین جشنواره جهانی فیلم کوتاه «پورتو» پرتغال راه یافت.

جشنواره‌ «پورتو» فیلم‌های کوتاه داستانی، انیمیشن، مستند و ویدئو کلیپ را در چند بخش به رقابت می‌گذارد.

فیلم کوتاه آخرین آغوش ساخته سامان حسین‌پور از تولیدات حوزه هنری کردستان به نمایندگی از ایران در جشنواره حضور دارد و با فیلم‌هایی از کشورهای: اسپانیا، انگلستان، عربستان سعودی، روسیه، فرانسه، آلمان، ازبکستان، ایتالیا، پرتغال، بلژیک، برزیل، مراکش، آمریکا، اتریش و اکراین به رقابت خواهد پرداخت.

آخرین آغوش که تنهای نماینده ایران در این دوره از جشنواره است داستان خانواده‌ای را روایت می کند که آنچنان سرگرم فضای مجازی هستند که حتی متوجه مرگ یکی از اعضای خانواده شان نمی‌شوند.

عوامل این فیلم متشکل از سامان حسین پورنویسنده، کارگردان و تدوینگر، حوزه هنری کردستان و سامان حسین پور تهیه کننده، زانیار لطفی تصویربردار، محمد توریوریان صدابردار،

آکو زندکریمی دستیار کارگردان، نوید زارع دستیار تصویر، ت شورش وکیلی روکاژ و گرافیست وفرشته احمدی هم تدارکات است.

ژونا سجادی، فریدون علی رمایی، رشید حسین پور، علی پناهی، محمد پناهی، نیما حسینی، پروین فلاحی و کژال صادقی هم بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

یازدهمین جشنواره جهانی فیلم کوتاه «پورتو» پرتغال از ۱۳ تا ۱۷ ژوئن برگزار می‌شود.

کد خبر 4323294

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار