ظرفیت های قابل توسعه شهرستان شهرکرد شناسایی شوند


ظرفیت های قابل توسعه شهرستان شهرکرد شناسایی شوند

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت های قابل توسعه شهرستان شهرکرد شناسایی شوند.


به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر دوشنبه در مراسم معرفی فرماندار جدید شهرکرد با اشاره به اینکه ظرفیت های قابل توسعه شهرستان شهرکرد شناسایی شوند، اظهار داشت: شهرستان شهرکرد یکی از شهرستان های پر ظرفیت و پر پتانسیل استان چهارمحال و بختیاری است که باید مسیر توسعه این شهرستان از شتاب بیشتری برخوردار شود.

وی با اشاره به نقش فرمانداران در مسیر توسعه شهرستان ها، بیان کرد: فرمانداران نقش مهمی در توسعه یک منطقه دارد و باید با تمام توان در مسیر توسعه منطقه تحت نظر خود حرکت کنند.

هماهنگی بین دستگاه های اجرایی از مهمترین وظایف فرمانداران است

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فرمانداران نماینده حاکمیت در شهرستان ها هستند.

وی ادامه داد: ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی، پیگیری امور و ارزیابی و ... از مهمترین وظایف فرمانداران در شهرستان ها به شمار می رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فرمانداران باید تلاش کنند که در مسیر وحدت و همدلی در جامعه حرکت کنند و از تمام ظرفیت های و گروه ها برای توسعه بهره گیری کنند.

حفظ وحدت و همدلی در جامعه زمینه ساز توسعه است

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه حفظ وحدت و همدلی در جامعه زمینه ساز توسعه است، بیان کرد: باید با وحدت و همدلی تمام مشکلات را حل کنیم و گام های بلندی در مسیر توسعه چهارمحال وبختیاری برداریم.

وی با اشاره به اینکه بهره گیری از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری ضروری است، بیان کرد: باید موانع سد راه سرمایه گذاران در این استان برداشته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ورود سرمایه گذاران به سطح استان زمینه ساز حل مشکلات بیکاری در سطح استان است و فرمانداران نقش مهمی در جذب سرمایه گذاران به استان دارند.

در این مراسم از زحمان حمید ملکپور دهکردی فرماندار سابق شهرکرد قدردانی شد و عبدالعلی ارژنگ به عنوان فرماندار جدید شهرکرد معرفی شد.

کد خبر 4324034

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک