صداپیشه شخصیت مسترچیف برای بازی Halo Infinite بازخواهد گشت


صداپیشه شخصیت مسترچیف برای بازی Halo Infinite بازخواهد گشت

ما در E3 2018 شاهد معرفی بازی Halo: Infinite از سوی مایکروسافت بودیم که خبر از بازکشت شخصیت بسیار محبوب مسترچیف می‌دهد و این موضوع باعث خوشحالی بسیار از طرفداران شده است. با اینکه در E3 2018 عناوین مختلفی از سوی مایکروسافت معرفی شدند ولی هیچکدام از آن‌ها به...

ما در E3 2018 شاهد معرفی بازی Halo: Infinite از سوی مایکروسافت بودیم که خبر از بازکشت شخصیت بسیار محبوب مسترچیف می‌دهد و این موضوع باعث خوشحالی بسیار از طرفداران شده است.

با اینکه در E3 2018 عناوین مختلفی از سوی مایکروسافت معرفی شدند ولی هیچکدام از آن‌ها به محوبیت Halo: Infinite نیستند و مطمئنا نسخه بعد از این مجموعه می‌تواند بسیاری را دوباره به سمت ایکس‌باکس وان بکشد.

بازی Halo Infinite رسما توسط مایکروسافت معرفی شد

در انتها تریلر که لینک آن در بالا قرار داده شده است می‌توانید کلاه خود معروف مسترچیف را ببیند و به همین دلیل بسیار از طرفداران سوال داشته‌اند که آیا صداپیشه این شخصیت نیز همراه او بازخواهد گشت. کار منطقی این بود که «استیو داونز» (Steve Downes) که از سال 2001 همراه این شخصیت بوده به کار خود بازگردد و مثل اینکه این اتفاق رخ خواهد داد. چندی پیش بود که در اکانت رمس بازی در توییتر، متن «آیا آماده بازگشت به کارت هستی؟» و استیو داونز در جواب این توییت نوشت که «من آماده به دنیا آمده بودم».

در آخرین نسخه از این مجموعه که Halo 5: Guardians نام داشت، مسترچیف به یک شخصیت کمکی و فرعی تبدیل شده بود ولی به نظر می‌رسد که در نسخه بعدی بازهم به مرکزیت این مجموعه تبدیل خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه ان عنوان مشخص نیست و استودیو 343 Industries مشخص کرد که هنوز تا تاریخ عرضه بازی Halo: Infinite فاصله زیادی داریم و حتی این احتمال نیز وجود دارد که برای ایکس‌باکس بعدی یا کنسول نسل بعد مایکروسافت عرضه شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
صداپیشه شخصیت مسترچیف برای بازی Halo Infinite بازخواهد گشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس