این زن شوهرش را در پشت بام به آتش کشید +عکس قاتل در صحنه جرم


این زن شوهرش را در پشت بام به آتش کشید +عکس قاتل در صحنه جرم

رکنا: زن میانسال که بعد از کشتن همسرش جسد او را در پشت بام خانه مخفی کرده بود وقتی بعد از دو روز با اعتراض همسایه‌ها نسبت به بوی تعفن شدید در ساختمان رو به رو شد به ناچار راز این جنایت هولناک را فاش کرد.

این زن شوهرش را در پشت بام به آتش کشید +عکس قاتل در صحنه جرم

ساعت 11 شب 27 خرداد زن میانسالی به کلانتری 148 انقلاب رفت و از جنایتی که دو روز قبل مرتکب شده بود خبر داد. زن 43 ساله اعتراف کرد که همسرش را به قتل Murder رسانده و جسد او را داخل بشکه‌ای در پشت بام مخفی کرده است. به‌دنبال اعلام این خبر مأموران کلانتری راهی محل حادثه Incident شدند. دقایقی بعد نیز بازپرس کشیک قتل و تیم بررسی صحنه جرم Crimeراهی محل حادثه شدند. زن میانسال در تحقیقات اولیه به بازپرس سجاد منافی آذر گفت: مدت‌هاست که با همسرم مشکل دارم. به دنبال اعترافات زن میانسال به قتل، مأموران آتش‌نشانی به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران اقدام به بریدن بشکه کرده و جسد سوخته شوهرش را کشف کردند.
اعترافات همسر مقتول
از روز اول زندگی مشترک با همسرم اختلاف داشتم. این اختلافات با به دنیا آمدن دو دخترم بدتر شد. همسرم مرا کتک می‌زد. این اواخر دچار سوء ظن هم شده بود به همه کارهایم مشکوک بود. مدام سرش داخل گوشی تلفن همراهش بود و نمی‌دانم با چه کسانی چت می‌کرد. احتمال می‌دادم که با کسی در ارتباط است و به خاطر این موضوع اختلافات ما بیشتر شده بود. پنجشنبه 24 خرداد بود که با همسرم دوباره درگیر شدیم. او مرا مورد ضرب و شتم قرار داد، من که از دست کارهای او خسته شده بودم برای یک لحظه تصمیم گرفتم او را بکشم و به این زندگی پر تنش پایان دهم. همسرم شیرموز خیلی دوست داشت و من هم برای او شیرموز درست کردم و داخل آن قرص‌های خواب آور ریختم.با خوردن شیرموز همسرم بی‌هوش شد. بعد از چند ساعت بالای سر او رفتم، نفس نمی‌کشید. ترسیده بودم، جسدش را داخل پتویی پیچاندم.
برای آنکه مطمئن شوم فوت کرده است شال دور گردنش پیچیدم و بعد هم با سختی او را از 15 پله بالا بردم. یک بشکه 220 لیتری داخل پشت بام بود. جسد شوهرم را داخل آن گذاشتم و با ریختن بنزین آن را به آتش کشیدم. ناگهان شعله‌های آتش زبانه کشید. از ترس اینکه همسایه‌ها متوجه موضوع شوند بلافاصله آتش را خاموش کردم.
فردای آنروز دوباره به پشت بام رفته و این بار جسد را به شیوه‌ای دیگر آتش زدم اما چون دود ناشی از آتش بسیار شدید بود، همسایه ساختمان روبه‌رویی به این موضوع اعتراض کرد. ناچار به خاموش کردن دوباره آتش شدم.
گیج و سردرگم شده بودم که با جسد چه کار کنم؛ ناگهان متوجه کیسه سیمان بالای پشت بام شدم؛ سیمان را داخل بشکه ریخته و با تهیه بتون جسد را داخل آن دفن کردم. دو روز از این ماجرا گذشته بود که بوی تعفن تمام ساختمان را گرفت و از طرفی خون از زیر بشکه سرازیر شده بود. غروب 27 خرداد دنبال راه حلی برای خلاص شدن از بشکه حاوی جسد همسرم بودم که دخترم به پشت بام آمد. با دیدن بشکه، به ناچار موضوع مرگ پدرش را با او در میان گذاشتم و درنهایت هم تصمیم گرفتم به قتل همسرم اعتراف کنم.سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «متهم برای بررسی صحت روانی به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به سپیده توسط 2 مرد اجیر شده از سوی شهاب

شکایت یک مرد مازندرانی از آرایشگاه زنانه!

جاسوسی وزیر اسرائیل برای ایران / «سگو» مامور اطلاعاتی ایران بود! +عکس

این مرد در وسوسه صیغه یک زن در دام شومی افتاد!

تجاوز به ۶ دانش‌آموز لرستانی / مدیرکل چه می گوید؟!

سربازی که دستور «حاج قاسم سلیمانی» را اطاعت نکرد! + عکس

فیلمی منتشر نشده از شب فاجعه / ثلاث پشت فرمان اتوبوس بود!+فیلم

چرا ویلای سردار فیروزآبادی در لواسان باید پس از 25 سال تخلیه شود؟

شکنجه های بی رحمانه یک دختر در سرویس بهداشتی / عکس این دختر اشک همه را درآورد

اعتراف به آزار 41 دختر ایرانشهری / مرا به زور به یک خانه بردند و 4 نفری به جانم افتادند!

دستگیری نو عروس‌17‌ساله با ملافه خونین در تهران + عکس

تجاوز به دختر 15 ساله توسط مردی که می گوید خواب بود !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!