یک تم رایگان از بازی Shadow of the Colossus در دسترس قرار گرفت


یک تم رایگان از بازی Shadow of the Colossus در دسترس قرار گرفت

اگر شما نیز یکی از طرفداران بازی Shadow of the Colossus هستید، خبر خوشحال کننده‌ای برایتان داریم و اکنون می‌توانید یک تم رایگان از بازی را برای پلی‌استیشن 4 خود دانلود کنید. شرکت سونی یک تم پویا از بازی Shadow of the Colossus، شاهکار استودیو Team ICO، به صورت رایگان...

اگر شما نیز یکی از طرفداران بازی Shadow of the Colossus هستید، خبر خوشحال کننده‌ای برایتان داریم و اکنون می‌توانید یک تم رایگان از بازی را برای پلی‌استیشن 4 خود دانلود کنید.

شرکت سونی یک تم پویا از بازی Shadow of the Colossus، شاهکار استودیو Team ICO، به صورت رایگان در دسترس کاربران شبکه پلی‌استیشن قرار داده است. این تم با آیکون‌ها شخصی‌سازی شده، آهنگ و تصویر پشت زمینه متفاوت همراه است و به خوبی فضای خاطره‌انگیز بازی را به طرفداران یادآوری می‌کند.

البته متاسفانه این تم تنها برای کاربران شبکه پلی‌استیشن در ژآپن در دسترس است و باید یک اکانت ژاپنی داشته باشید تا این تم را دانلود و نصب کنید.

بازی Shadow of the Colossus که ابتدا در اکتبر سال 2005 برای کنسول پلی‌استیشن 2 و نسخه بازسازی شده آن در بهمن سال گذشته برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد. این عنوان روایت پسری به نام «واندر» (Wander) را بازگو می‌کند که برای به دنیا بازگرداندن شخصی به سرزمینی ممنوعه سفر می‌کند. برای موفقیت در انجام کارش، وی باید با اسب این سرزمین را طی کند و شانزده موجود ترسناک به نام «کولوسی» (Colossi) را شکست دهد. نکته بسیار خوب این است که سونی توانست یک بازسازی عالی از این عنوان داشته باشد اکنون تم بازی نیز مطمئنا خیلی‌ها را خوشحال کرده است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
یک تم رایگان از بازی Shadow of the Colossus در دسترس قرار گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل