اجرای طرح «انتخاب بهترین‌ها» در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان


اجرای طرح «انتخاب بهترین‌ها» در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

گروه جامعه ــ معاون فرهنگی تربیتی بانوان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از اجرای طرح انتخاب بهترین‌ها ویژه دختران متوسطه اول با هدف انتخاب دانش آموزان و شکل گیری یک جمع مؤمنانه با اخوت در اتحادیه خبر داد.

اجرای طرح «انتخاب بهترین‌ها» در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

مریم ملکی، معاون فرهنگی تربیتی بانوان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به اینکه مخاطبان این اتحادیه همواره دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه بوده‌اند، اظهار کرد: امسال برای دومین سال پیایی با توجه به تغییرات نظام آموزشی اقدام به مخاطب گیری از میان دانش‌آموزان مقطع اول متوسطه برای شکل گیری یک جمع مؤمنانه با اخوت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه عضوگیری از دانش‌آموزان علاقه‌مند به فعالیت در اتحادیه طی سال تحصیلی انجام می‌گیرد، عنوان کرد: طی اردیبهشت و خردادماه هر سال کار شناسایی و جذب مسئولان انجمن اسلامی در مقطع متوسطه دوم و انتخاب مسئول گروه برای متوسطه اول صورت می‌گیرد.

ملکی با اشاره به اینکه در این مرحله دانش آموزان مستعد، علاقه‌مند و برخوردار از ویژگی‌ها و شاخصه‌های لازم جهت عهده دار شدن مسئولیت در انجمن اسلامی شناسایی می‌شوند، عنوان کرد: مرحله ابتدایی مربوط به کشف و شناسایی است؛ این مرحله شامل دریافت لیست دانش آموزان زبده از اولیای مدارس، مسئولین گروه‌های فعال در مدارس، برگزاری جلسات توجیهی و تکمیل فرم های مکتوب، معدل گیری از نمرات فرم‌های مکتوب و سپس دعوت از دانش آموزان منتخب جهت انجام گفتگوی شفاهی، معدل گیری نهایی و معرفی است.

معاون فرهنگی تربیتی بانوان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تصریح کرد: پس از شناسایی و انتخاب دانش‌آموزان، افراد منتخب طی تابستان به منظور توانمندسازی در خیمه‌های معرفت حضور پیدا می‌کنند و تحت آموزش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها