والتری بوتاس: مرسدس مدعی پیروزی در فرانسه نیست


فرمول یک ایران – تیم مرسدس در مونترال، در پیستی که در سه سال گذشته متعلق به آنها بود، شکست خوردند و حال والتری بوتاس معتقد است که پیکان های نقره ای در فرانسه نیز شانسی ندارند. در آخر هفته ی پیش رو، فرمول یک بار دیگر با رقابت در پیست پل ریکارد به فرانسه باز می گردد. پیست پل ریکاردو با طول 5.842 کیلومتر دارای یک مستقیمی بسیار بلند است که...

فرمول یک ایران – تیم مرسدس در مونترال، در پیستی که در سه سال گذشته متعلق به آنها بود، شکست خوردند و حال والتری بوتاس معتقد است که پیکان های نقره ای در فرانسه نیز شانسی ندارند.

در آخر هفته ی پیش رو، فرمول یک بار دیگر با رقابت در پیست پل ریکارد به فرانسه باز می گردد. پیست پل ریکاردو با طول 5.842 کیلومتر دارای یک مستقیمی بسیار بلند است که توسط شیکین میسترال قطع می شود و باید گفت که این پیست نیازمند یک موتور قوی است.

والتری بوتاس: مرسدس مدعی پیروزی در فرانسه نیستوالتری بوتاس: مرسدس مدعی پیروزی در فرانسه نیست والتری بوتاس

مرد فنلاندی اما گفت که آن ها دیگر مدعی نیستند و این یک حقیقت است:

فرانسه یک گرندپری متفاوت است، انواع مختلف لاستیک ها و این یک نکته مثبت است که ما یک موتور جدید خواهیم داشت، چیزی که برای پیروزی در مسابقه کانادا به آن نیاز داشتیم.

امیدوارم بتوانیم برخی از ارتقاء های دیگر را نیز در ماشین داشته باشیم، زیرا همه ی تیم ها در حال توسعه ی مسابقه به مسابقه هستند و رقابت سخت تر می شود.

ما به کانادا آمدیم و می دانستیم که از لحاظ تئوری می تواند پیست خوبی برای ما باشد. با موتور قدیمی آمدیم و فکر می کردیم که شانس خوبی برای رقابت پیروزی داریم.

اما این مورد رخ نداد و این نشان می دهد که توسعه برای مسابقات بسیار سخت است و ما نیاز به حفظ این روند داریم.

ما قطعا مدعی پیروزی در گرندپری فرانسه نیستیم و این واقعیت است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه