عکس ؛ لوژینکی ورزشگاه خاطره انگیز و دوست داشتنی برای رونالدو


تیم پرتغال که در بازی اول با هت تریک رونالدو برابر اسپانیا به تساوی ٣-٣ رسیده بود، باید امروز در ورزشگاه لوژینکی به مصاف مراکش برود. کریستیانو رونالدو از این ورزشگاه خاطره خوب دارد و در فینال چمپیونزلیگ سال ٢٠٠٨ در این ورزشگاه همراه با منچستر یونایتد برابر چلسی به پیروزی رسید و حال پس از ١٠ سال دوباره باید در آن به میدان برود، او...

قهرمانی رونالدو در ورزشگاه لوژینکی با منچستریونایتد

عکس ؛ لوژینکی ورزشگاه خاطره انگیز و دوست داشتنی برای رونالدو

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۳
عکس ؛ لوژینکی ورزشگاه خاطره انگیز و دوست داشتنی برای رونالدو

کریس رونالدو در حالی امروز در ورزشگاه لوژینکی بازی می کند که ١٠ سال قبل در این ورزشگاه جام قهرمانی را با منچستریونایتد بالا برد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پرتغال که در بازی اول با هت تریک رونالدو برابر اسپانیا به تساوی ٣-٣ رسیده بود، باید امروز در ورزشگاه لوژینکی به مصاف مراکش برود.

کریستیانو رونالدو از این ورزشگاه خاطره خوب دارد و در فینال چمپیونزلیگ سال ٢٠٠٨ در این ورزشگاه همراه با منچستر یونایتد برابر چلسی به پیروزی رسید و حال پس از ١٠ سال دوباره باید در آن به میدان برود، او امیدوار است به مانند بازی فینال ٢٠٠٨، در این بازی نیز خوشحال ورزشگاه را ترک کند.

رونالدو در آن فینال تک گل تیمش را به ثمر رساند. او البته در ضربات پنالتی از فرصتش استقاده نکرد اما خوش شانس بود که پنالتی های بی دقت جان تری و آنلکا باعث شد تا پنالتی خراب شده اش به دست فراموشی سپرده شود.

عکس ؛ لوژینکی ورزشگاه خاطره انگیز و دوست داشتنی برای رونالدو عکس ؛ لوژینکی ورزشگاه خاطره انگیز و دوست داشتنی برای رونالدو

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , فوتبال جهان , گالری عکس , گالری عکس جام جهانی 2018
برچسب ها : پرتغال, جام جهانی, رونالدو, کریس رونالدو, مراکش, منچستریونایتد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403