هزینه های ایجاد کسب و کار در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است


هزینه های ایجاد کسب و کار در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است

شهرکرد- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هزینه های ایجاد کسب و کار در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است.


به گزارش خبرنگار مهر، ملک محمد قربان پور پیش از ظهر چهارشنبه در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه هزینه های ایجاد کسب و کار در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است، اظهار داشت: افزایش هزینه های ایجاد کسب و کار از مهمترین مشکلات در این استان به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه چالش های بسیار بزرگی در سطح کشور وجود دارد، بیان کرد: بیکاری در سطح جامعه از مهمترین مشکلات در سطح کشور و استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه در راستای ایجاد شغل ضروری است، بیان کرد: افزایش حمایت ها در ایجاد شغل و افزایش خدمات بیمه ای در چهارمحال و بختیای ضروری است.

کاهش جمعیت روستایی در چهارمحال و بختیاری

وی با بیان اینکه جمعیت روستایی کشور در دهه های مختلف دچار تغییر شده است، بیان کرد: تغییرات جمعیت روستایی کشور از 54 درصد به 25 درصد جمعیت کشور رسیده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: مشکل اشتغال در استان مشکل مالی نیست.

وی ادامه داد: در چهارمحال و بختیاری32 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر در چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است.

کد خبر 4325761

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط