3 سارق با 27 فقره سرقت در مازندران دستگیر شدند


3 سارق با 27 فقره سرقت در مازندران دستگیر شدند

ساری - رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سه سارق حرفه‌ای و کشف 27 فقره سرقت در شهرستان‌های قائم‌شهر و محمودآباد خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح‌الله پهلوانی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت و مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی محمودآباد با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ پهلوانی، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازجوئی‌های به‌عمل‌آمده تاکنون به ۱ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو سارق منزل و اماکن خصوصی در شهرستان قائم‌شهر نیز خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در قائم‌شهر موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای ساکن در شهرستان سوادکوه و شهرستان قائم‌شهر شدند.

پهلوانی از دستگیری این دو متهم در حین سرقت از یکی از اماکن خصوصی در قائم‌شهر خبرداد و گفت: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۱۱ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و انباری‌ها در این شهرستان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این‌که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از مردم خواست: برای جلوگیری از وقوع سرقت ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و نصب دزدگیر و سیستم‌های هشداردهنده در منزل و یا محل فعالیت خود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کد خبر 4326238

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟