بازتاب بازی ایران و اسپانیا در شبکه‌های اجتماعی


مطلب بازتاب بازی ایران و اسپانیا در شبکه‌های اجتماعی برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ بازی ایران و اسپانیا در روز دوم بازی‌های گروه دوم از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2018 در کشور روسیه، جدال حساسی برای تیم ملی کشورمان خواهد بود. در این...

بازی ایران و اسپانیا در روز دوم بازی‌های گروه دوم از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در کشور روسیه، جدال حساسی برای تیم ملی کشورمان خواهد بود. در این نوشتار بازتاب بازی ایران مراکش در شبکه‌های اجتماعی را بررسی خواهیم کرد.

پس از هلند ۱۹۷۸، آلمان ۱۹۹۸، پرتغال ۲۰۰۶ و آرژانتین ۲۰۱۴، این چهارمین بازی ایران با یک ابرقدرت فوتبال خواهد بود. ماتادورها که همین دو دوره پیش، جام قهرمانی را بالای دست کاپیتان کاسیاس می‌دیدند و دوره گذشته با شکست سنگین مقابل هلند، عملا بازی سوم خود را تشریفات و خود را حذف شده دیدند، به روسیه آمدند تا از اعتبار خود دفاع کنند. از سوی دیگر یوزهای ایرانی برای پنحمین بار است که به جام جهانی راه پیدا می‌کنند و این بار درصدد سنت‌شکنی و صعود از گروه خود هستند.

چهارشنبه ۳۰ام خردادماه (امروز) دومین بازی ایران در گروه B رقابت‌ها مقابل اسپانیا انجام خواهد گرفت. تیم ملی کشورمان بازی نخست خود در این رقابت‌ها را به لطف گل به خودی دقیقه ۹۵ عزیز بوهدوز با پیروزی به پایان رساند. در سوی دیگر، اسپانیایی‌ها که تنها ۲ روز مانده به بازی‌ها، خولن لوپتگی، مربی خود را اخراج شده و اکنون فرناندو هیرو کم‌تجربه را بالای سر خود می‌بینند، در بازی نخست به مصاف یاران کریس رونالدو در پرتغال رفتند. در این بازی که با درخشش ستاره پرتغالی همراه بود، اسپانیایی‌ها با دو گل دیگو کاستا و تک گل ناچو در مقابل هتریک اعجوبه پرتغالی نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۳-۳ عایدشان نشد.

تابدینجای کار، جام ۲۱ام سرشار از شگفتی بوده است. پیروزی مکزیک، در روز درخشش گیلرمو اوچوآ باتجربه، در مقابل مدافع عنوان قهرمانی، تساوی ۱-۱ برزیل و سوئیس و تساوی آرژانتین، در روز کم فروغ لیونل مسی، در مقابل شگفتی‌ساز اروپا ایسلند، همگی گواهی بر این مدعا هستند. آیا راند دوم رقابت‌ها نیز می‌تواند با شگفتی ایران در مقابل اسپانیا همراه باشد؟ در شبکه‌های اجتماعی نظرات متعددی وجود دارد.

بیشتر بخوانید : بازتاب بازی ایران و مراکش در شبکه‌های اجتماعی ؛ یوزهای ایرانی صدرنشین گروه مرگ!

برخی معتقدند رویاپردازی که هزینه‌ای ندارد. بیایید امیدوار باشیم در مقابل غول‌های اسپانیایی نیز با دست پر از زمین خارج شویم. امیدی که شاید پالس مثبت آن به مستطیل سبز نیز کشیده شود. در سوی دیگر اما عده‌ی دیگری باور دارند باید واقع‌بین بود. پیروزی در مقابل ماتادورها با یک دو جین ستاره سطح اول دنیا بعید به نظر می‌رسد.

در این مطلب به بررسی بازتاب بازی ایران و اسپانیا در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت. از یک روز قبل از بازی تا بازخوردهای مربوط به نتیجه نهایی. تب و تاب جم جهانی بسیاری را به خود جذب کرده است و این روزها تقریبا نقل هر محفل مجازی و حقیقی است. کاربران نظرات متفاوتی دارند. با تکراتو همراه باشید تا بازتاب بازی ایران و اسپانیا را شبکه‌های اجتماعی دنبال کنیم.

بازتاب بازی ایران و اسپانیا در شبکه‌های اجتماعی ؛ جدال ماتادورها و یوز‌های آسیا

بررسی نظرات در شبکه‌های اجتماعی پیرامون بازی ایران و اسپانیا را با گفته‌های کارلوس کیروش، در جمع بازیکنان و وزیر ورزش، شروع می‌کنیم. به نقل از اکانت توئیتر رسمی تیم ملی ایران، Team Melli IRAN‏، کیروش در این جمع گفت:

بازیکنان و پسران فروتن و به دور از غروری داریم که همیشه به ایران پایبند و متعهد هستند ولی استحقاق توجه بیشتر و محبت بیشتری از طرف مقامات ورزش و فدراسیون در این چند سال دارند. از حضرتعالی خواهش می‌کنم که این اتفاق بیفتد.در اینجا سوپرمن معنا ندارد و گروهی بازیکن و مربی زحمتکش حضور دارند که توانایی اَبَرکارها را دارند. جناب آقای دکتر سلطانی فر! خدمتتان عرض کنم که بنده با ۳۶سال تجربه در مربیگری، هیچ‌وقت با چنین بازیکنانی کار نکردم که دریافتی‌شان آن‌قدر کم باشد و ارائه و پایبندی‌شان این‌قدر زیاد.

بازتاب بازی ایران و اسپانیا در شبکه‌های اجتماعیاعتبار : توئیتر

آقای کیروش در مصاحبه‌ دیگری که Team Melli IRAN بازتاب داد، روحیه بالایی از خود برای رویارویی با اسپانیا نشان داد. مرد پرتغالی گفت :

مکان اول گروه B نه فروشی است و نه اجاره داده می‌شود، اسپانیا تیم با کیفیتی است اما ما می‌خواهیم جایگاه خودمان را در این گروه حفظ کنیم.

شاید بدترین خبری که پس از بازی با مراکش حول تیم ملی مطرح بود، مصدومیت یکی از بهترین بازیکنان‌مان در بازی اول بود. روزبه چشمی که آمار خیره کننده ۸۵ درصد پاس صحیح را به ثبت رسانده بود، مطابق گزارش‌ها دچار پارگی عضله کشاله شده است و جام جهانی را به طور کامل از دست داده است. این اتفاق در تمرینات برای چشمی رخ داده است. پژمان راهبر سردبیر وب سایت ورزش ۳ با انتشار تصویری در توئیتر به این موضوع اینگونه واکنش نشان داد :

این عکس رو دیدم و دلم گرفت. چقدر سخته یه بازیکن در بهترین روزهای حرفه ایش یه هو متوقف شه.لعنت به مصدومیت. البته زندگی ادامه داره. پس روزبه چشمی که ۹۰ دقیقه برای اثبات خوب بودنش کافی بود دوباره این پیرهن رو خواهد پوشید.

بازتاب بازی ایران و اسپانیا در شبکه‌های اجتماعیاعتبار : توئیتر

ما هم برای روزبه آرزوی موفقیت و درخشان در رقابت‌های پیش رو می‌کنیم. بسیاری به کیروش خرده می‌گرفتند که چرا جلال حسینی، ملی پوش سابق را از فهرست تیم ملی خارج کرده است. برخی با مصدومیت چشمی پیکان انتقادات خود، که عمدتا از دعوای قرمز و آبی برخواسته بود، را تند تر از همیشه کرده بود. به نظر نمی‌رسد اکنون زمان مناسبی برای چنین صحبت‌هایی باشد. کاربری به نام کینگ کونگ یکی از بامزه‌ترین و امیدوارکننده ترین توئیت‌ها را داشت. این کاربر نوشت :

روزبه چشمی به نیمه نهایی هم نمیرسه؟

امروز سه‌شنبه ۲۹ خرداد، آخرین تمرین تیم ملی قبل از مصاف دوم خود در جام جهانی برگزار شد. اکانت Team Melli IRAN این خبر را اینگونه بازتاب داد :

از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در زمین اصلی ورزشگاه کازان‌آرِنا آخرین تمرین تیم ملی برای رویارویی با اسپانیا برگزار می‌شود. حضور عکاسان و خبرنگاران در پانزده دقیقه ابتدایی این تمرین آزاد است.

بازتاب بازی ایران و اسپانیا در شبکه‌های اجتماعیاعتبار : توئیتر

هواداری یکی از زیباترین جنبه‌های ورزش است. رویاپردازی برای پیروزی تیم مورد علاقه‌ به گفته یکی از کاربران هرچقدر هم محال و غیرممکن باشد، در عین حال شیرین است. چه برسد به ورزش غیرمنتظره‌ای مثل فوتبال که توپ هر لحظه مسیر جدیدی را انتخاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: تکنولوژی کمک داور ویدیویی چیست؟ همه آنچه باید از تکنولوژی VAR بدانید

کاربران بسیاری به دور از حاشیه‌ها و جدل‌ها کامنت‌های بسیار دلنشینی نوشته بودند. توجه شما را به چند نمونه از آنها جلب می‌کنم :

@santiaaagoooo نوشته بود :

در اینکه اسپانیا خیلی قوی تر از ایرانه شکی نیست، ولی اکثریت شما معتقدین ایران میبازه، تو ورزش این اسمش واقع بینی نیست، این ینی روحیه ی از پیش بازنده داشتن، این ینی جنگجو نبودن، ینی جاه طلب نبودن ، ینی رویای بزرگ نداشتن.

مَهدی اُونر آو تایم یکی از جالب ترین نظرات را در مورد بازی بازی ایران و اسپانیا داشت، در حالی که طی چند وقت گذشته بسیاری، ایران را که بدون گل زده (با گل به خودی حریف) صدر جدول گروه مرگ رقابت‌ها را در اختیار داشت را دستمایه شوخی قرار داده بودند، این کاربر معتقد است چرا نباید به دفاع فوق‌العاده تیم‌مان افتخار کنیم ؛ نگاهی بسیاری امیدوارانه. او نوشت :

هی گفتین اسپانیا ۳تا زده، پرتغال ۳تا زده، مراکشم ۱ دونه زده، ولی ایران که هیچی گل نزده صدر گروهه ولی هیچ‌کدومتون نیومدین بگین تو این گروه فقط ایرانه که گل نخورده، واسه همین صدره

بازتاب بازی ایران و اسپانیا در شبکه‌های اجتماعیاعتبار : توئیتر

نسیم مطهر نیز نظر جالبی داشت :

شبیه‌سازی بازی‌های جام در بازی‌های رایانه‌ای برخی کاربران را بخود مشغول کرده بود. از جمله SZaman نوشته بود :

فیفا با کامپیوتر ایران اسپانیا زدم پنالتی شد برای اسپانیا داوید سیلوا چیپ زد بیرانوند نپرید وایساد وسط دروازه توپو گرفت. از بازی اومدم بیرون دستگاه رو خاموش کردم گفتم همین براتون بسه :))

بازتاب بازی ایران و اسپانیا در شبکه‌های اجتماعیاعتبار : توئیتر
بیشتر بخوانید :
مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ و تماشای پخش زنده آن؛ آغاز جام جهانی فوتبال به سبک روسی پیش بینی قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ با هوش مصنوعی پس از یک میلیون بار کمک داور ویدیویی در جام جهانی ۲۰۱۸ فقط کارت‌های قرمز را بررسی خواهد کرد

منبع : techrato

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش