حضور روحانیون در مدارس غیردولتی مورد توجه قرار گیرد


حضور روحانیون در مدارس غیردولتی مورد توجه قرار گیرد

ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حضور روحانیون در مدارس غیردولتی مورد توجه قرار گیرد.


به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی چهارشنبه در دیدار با روسای نواحی آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: مدارس غیردولتی نباید در برنامه ریزی ها مغفول واقع شود و طلبه های خوش ذوق و متخصص بسیاری در استان وجود دارند که می توان از دانش دینی آنان در این مدارس بهره گرفت.

وی با بیان اینکه تقویت گفتمان دینی در مدارس با هدف رفع شبهه های دانش آموزان ضروری است اظهارداشت: باید به عنوان یک وظیفه شرعی و دینی به این مساله نگریسته شود.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به مدارس امین و حضور طلبه ها در این مدارس اضافه کرد: حضور طلبه ها در مدارس باید با حفظ شان این افراد توام بوده و برای دانش آموزان مفید باشد.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: میزان مفید بودن محتوای ارائه شده در این مدارس توسط روحانیان نیز لازم است تا بررسی شود و میزان اثرگذاری باید بالا باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: مبنای اجرای برنامه های تدوین شده در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است؛ هرچند که از نظر اجرا در این زمینه شتاب زده عمل شده است.

ابراهیم محمدی افزود: برای اجرای بهینه یک برنامه لازم است تا زیر نظام ها آماده سازی شوند و اجرای دیر هنگام اما با بسترهای قوی می تواند در اجرای سند بسیار مفید باشد.

وی اضافه کرد: در سند تحول بنیادین ۶ ساحت تعریف شده و مبنای آن بر اساس مبانی نظری و رویکرد تربیتی می باشد.

کد خبر 4326484

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق