اتفاقی عجیب و جالب ! تنبیه بدنی بازیکن ” پرسپولیسی ” که خیلی شیطنت می کند !


شلوغ‌ترین و پرسر و صداترین بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران شجاع خلیل‌زاده است که با اعضای کادر فنی بسیار شوخی می‌کند و بعضی مواقع حتی با  پانادیچ مربی گلر‌های تیم پرسپولیس کشتی می‌گیرد. شجاع خلیل‌زاده هر وقت با ایگور شوخی می‌کند، جوابش را با مشت و لگد می‌گیرد و اگر در تمرین هم شلوغ کند آقاکریم با لگد او را ساکت می‌کند. در این بین مارکو...

تنبیه بدنی ؛ روش تربیتی کادر فنی پرسپولیس برای شجاع خلیل‌زاده

اتفاقی عجیب و جالب ! تنبیه بدنی بازیکن ” پرسپولیسی ” که خیلی شیطنت می کند !

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۷:۰۲
اتفاقی عجیب و جالب ! تنبیه بدنی بازیکن  ” پرسپولیسی ”  که خیلی شیطنت می کند !

در تیم فوتبال پرسپولیس هنوز از همان روش‌های قدیمی استفاده می‌شود! بازیکنانی که خیلی شیطنت می‌کنند با تنبیه بدنی جریمه می‌شوند تا با دقت بیشتری تمرینات را دنبال کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شلوغ‌ترین و پرسر و صداترین بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران شجاع خلیل‌زاده است که با اعضای کادر فنی بسیار شوخی می‌کند و بعضی مواقع حتی با پانادیچ مربی گلر‌های تیم پرسپولیس کشتی می‌گیرد.

شجاع خلیل‌زاده هر وقت با ایگور شوخی می‌کند، جوابش را با مشت و لگد می‌گیرد و اگر در تمرین هم شلوغ کند آقاکریم با لگد او را ساکت می‌کند. در این بین مارکو هم وارد عمل شده است و وقتی شجاع تمرینات پرسپولیس را نصفه و نیمه انجام می‌دهد با مشت و لگد او را در جریان تمرین قرار می‌دهد تا از بقیه بازیکنان عقب نماند. عکس‌العمل شجاع هم نسبت به این رفتار‌ها جالب است و او از ماهینی و سیدجلال به عنوان دو کاپیتان تیم می‌خواهد که واسطه شوند و اجازه ندهند کادر فنی او را کتک بزنند. البته تمام این تنبیهات با شوخی و خنده همراه است و رابطه صمیمی بین شجاع و اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برقرار است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , پرسپولیس , لیگ برتر
برچسب ها : ایگور پانادیچ, پرسپولیس, تیم‌ پرسپولیس, شجاع خلیل‌زاده, مارکو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند