باشگاه ” استقلال ” مخالفت کرد ! پیشنهاد بمب بزرگ نقل و انتقالاتی ” آبی ها ” رد شد !


باشگاه استقلال تهران که مدتی درگیر تمدید قرارداد مامه تیام مهاجم سنگالی خود بود، این روز‌ها با دیگر بازیکن خارجی خود یعنی جباروف در حال مذاکره است. پس از اینکه جباروف متوجه شد استقلالی‌ها قرار است مبلغ هنگفتی به مامه تیام بدهند، درخواست کرد که 130 هزار دلار باقی‌مانده از فصل گذشته او را بپردازند. سرور جباروف همچنین وکیل خود را مقابل...

باشگاه استقلال اعلام کرد به جپاروف که یک بازیکن 35 ساله است مبلغ بالایی نمی‌پردازد

باشگاه ” استقلال ” مخالفت کرد ! پیشنهاد بمب بزرگ نقل و انتقالاتی ” آبی ها ” رد شد !

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۷:۰۰
باشگاه ” استقلال ” مخالفت کرد ! پیشنهاد بمب بزرگ نقل و انتقالاتی ” آبی ها ” رد شد !

باشگاه فوتبال استقلال تهران که مدتی درگیر تمدید قرارداد مامه تیام بازیکن سنگالی خود بود، این روز‌ها با دیگر بازیکن خارجی خود یعنی سرور جباروف در حال مذاکره است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال تهران که مدتی درگیر تمدید قرارداد مامه تیام مهاجم سنگالی خود بود، این روز‌ها با دیگر بازیکن خارجی خود یعنی جباروف در حال مذاکره است.

پس از اینکه جباروف متوجه شد استقلالی‌ها قرار است مبلغ هنگفتی به مامه تیام بدهند، درخواست کرد که ۱۳۰ هزار دلار باقی‌مانده از فصل گذشته او را بپردازند. سرور جباروف همچنین وکیل خود را مقابل باشگاه استقلال قرار داد و از استقلالی‌ها خواست با وکیلش مذاکره کنند.

در این بین، شخصی که از طرف مامه تیام با استقلالی‌ها مذاکره می‌کرد، با جباروف هم همکاری می‌کند و استقلال را با دردسر‌هایی روبه‌رو کرده است. بد نیست بدانید که مسئولان تیم فوتبال استقلال تهران به جباروف پیام داده‌اند که ۱۳۰ هزار دلار باقی‌مانده از قراردادش را باید در ایران بگیرد و بهتر است در ایران مذاکرات صورت بگیرد. استقلالی‌ها همچنین به درخواست مبلغ بالای این بازیکن برای فصل آینده هم پاسخ منفی داده و اعلام کردند به بازیکن ۳۵ ساله مبلغ بالایی نمی‌پردازند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال
برچسب ها : باشگاه استقلال, باشگاه فوتبال استقلال, جباروف, مامه تیام, مامه تیام بازیکن سنگالی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید