مراسم ازدواج دانشجویی 110زوج در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزارشد


مراسم ازدواج دانشجویی 110زوج در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزارشد

تبریز- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: طی مراسمی 110 زوج دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی تبریز راهی خانه‌های بخت شدند.


حجت‌الاسلام یوسف خیری ظهر امروز پنج شنبه در حاشیه مراسم ازدواج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ماه شوال اظهار کرد: همزمان با اکثر دانشگاه های کشور امروز بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال ۱۱۰ زوج جوان دانشجو راهی خانه بخت می شوند گفت: این مراسم ازدواج با حضور ۲۲۰ نفر مانند سال های گذشته برگزار و هدایایی ازجمله سفر به مشهد مقدس، هدیه نقدی به ارزش ۵ میلیون ریال در قالب کارت هدیه و هدیه لوازم خانگی از طرف دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به این زوج‌ها اهدا شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اهمیت ازدواج های دانشجویی عنوان داشت: طبق فرموده پیامبر (ص) بهترین ازدواج ها آسان ترین آنها است ازدواج های دانشجویی نیز جزو ازدواج های ساده و بی تکلف هستند.

خیری با ذکر اینکه مهریه ۱۰ زوج از دانشجویان کمتر از ۱۴ سکه بهار آزادی است افزود: در کنار هدایای در نظر گرفته شده برای سایر زوجین، هدیه ویژه دیگری نیز برای زوجینی که مهریه آنها ۱۴ سکه و یا پایین تر است در نظر گرفته ایم که به آنها اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به میزان ازدواج دانشجویی نسبت به سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: اگر تعداد زوج‌ها را با سال‌های گذشته مقایسه کنیم نزدیک به ۲۵ درصد افزایش‌یافته است، ولی مراسم ازدواج دانشجویی در واقع از سال ۷۲ در دانشگاه علوم پزشکی تبریز هرساله برگزار می‌شود.

کد خبر 4326730

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش