ناکام بزرگ بازی؛ مردی به نام داوید سیلوا


مهاجم اسپانیایی ها را می توان ناکام ترین بازیکن دیدار این تیم برابر ایران دانست. سیلوا بارها تلاش کرد تا به دروازه ایران برسد اما هر بار با ناکامی کار خود را به اتمام می رساند.

به گزارش "ورزش سه"، در میان ستاره های اسپانیایی که در دیدار برابر ایران به میدان رفتند داوید سیلوا را می توان ناکام ترین بازیکن دانست. این مهاجم که تصور باز کردن دروازه ایران را داشت همه تلاش خود را به کار بست تا گره بازی را برای تیمش باز کند اما هر بار که اقدام به گلزنی داشت ناکام تر از قبل کار خود را تمام می کرد. البته نباید از حق گذشت سیلوا به عنوان مهاجمی کاملا حرفه ای بارها با حرکات خود خط دفاعی ایران را به هم ریخت اما در نهایت از هیچکدام از آنها نتوانست سودی ببرد چرا که ملی پوشان ایران به هر نحوی به پوشش یکدیگر می پرداختند و از باز شدن دروازه خود جلوگیری می کردند.

با توجه به تلاش فراوان سیلوا و استفاده خستگی ناپذیر او از ضربات مختلف شوت و سر و داخل و خارج از چهار چوب دروازه ایران بیراه نیست اگر بگوییم این مهاجم ناکام ترین بازیکن دیدار تیم ملی ایران و اسپانیاست. دیداری که او به همراه همکارش یعنی کاستا، تصور به ثمر رساندن گل های فراوانی را در آن داشتند. هر چه باشد آنها سه بار دروازه پرتغال را باز کرده بودند.

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

ناکام بزرگ بازی؛ مردی به نام داوید سیلوا

ناکام بزرگ بازی؛ مردی به نام داوید سیلوا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی