تولید آخرین فصل سریال Gotham در مرداد ماه آغاز خواهد شد


تولید آخرین فصل سریال Gotham در مرداد ماه آغاز خواهد شد

تولید پنجمین فصل از سریال Gotham که از شبکه Fox پخش می‌شود، از ماه مرداد آغاز می‌شود. فصل پنجم، آخرین فصلی است که از این مجموعه پخش می‌شود. سریال Gotham بر اساس شخصیت‌های اصلی است که در کتاب‌های دی سی کامیکس وجود دارند و توسط بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر تهیه و تولید شده است. «برونو هلر»...

تولید پنجمین فصل از سریال Gotham که از شبکه Fox پخش می‌شود، از ماه مرداد آغاز می‌شود. فصل پنجم، آخرین فصلی است که از این مجموعه پخش می‌شود.

سریال Gotham بر اساس شخصیت‌های اصلی است که در کتاب‌های دی سی کامیکس وجود دارند و توسط بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر تهیه و تولید شده است. «برونو هلر» (Bruno Heller) که تهیه‌کننده اجرایی این سریال است، وظیفه نویسندگی بخش زیادی از قسمت‌های آن را هم بر عهده داشته است. «دنی کانن» (Danny Cannon) هم علاوه بر تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال، وظیفه کارگردانی فصل چهارم را هم بر عهده دارد.

پرداختن به مراحل نهایی تغییر شکل بروس واین به شوالیه تاریکی، روش کاملی برای پایان دادن به سریال پیش‌ درآمد بتمن است، جایی که «دیوید مازوز» (David Mazouz) بازیگر نقش بروس، «بن مک‌کنزی» (Ben McKenzie) بازیگر نقش جیم گوردن، «کامرن بیکاندوف» (Camren Bicondova) بازیگر نقش سلینا کایل و «شان پرتوی» (Sean Pertwee) بازیگر نقش آلفرد پنی‌ورث است. سریال Gotham اغلب حالت پلیسی داشته تا اینکه بخواهد سریال ابر قهرمانی باشد، اما این به چند دلیل برای پیش درآمد بتمن بهتر است. بروس واین نمونه نخستین بتمن است که رنج او باعث می‌شود برای شهرش کاری کند.

دنی کنون با انتشار تصویری بر صفحه اینستاگرام خود تولید فصل پنجم سریال Gotham را برای تاریخ اول مرداد، تایید کرد.

Shooting begins July 23rd

A post shared by remiceleste (@dannyjohncannon) on Jun 15, 2018 at 5:38pm PDT

دنی کنون تهیه کننده اجرایی سریال Gotham قول داده که فصل پنجم ریبوتی از سریال ابر قهرمانی باشد که شهر با حادثه اسف‌باری برای همیشه تغییر می‌کند و این اتفاق انتهای فصل ۴ می‌افتد. قسمت پایانی فصل چهارم با عنوان No Man’s Land اشاره بر کامیکی دارد که شهر گاتهام را بخاطر زلزله نابود شده نشان می‌دهد. بعد از زلزله، تبهکاران گاتهام سعی بر کنترل شهر دارند جایی که بتمن و جیم گوردن ناامیدانه سعی می‌کنند بر آنها چیره شوند. به نظر می‌رسد این اساس فصل ۵ نیز باشد اگرچه شایان ذکر است که گاتهام همیشه علاقه به اقتباس‌های نامربوط دارد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تولید آخرین فصل سریال Gotham در مرداد ماه آغاز خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)