زنان از چه مردانی لذت میبرند ! (تحریک زن برای آمیزش زناشویی)


جهت رابطه زناشویی نباید بدون مقدمه شروع کرد و حتما قبل از شروع زن را باید آماده رابطه زناشویی کرد. جهت آماده کردن همسر جهت رابطه زناشویی موارد زیر را حتما بخوانید. تحریک زن برای آمیزش زناشویی زنان از چه مردانی تحریک می شوند؟ مردان تحریک کننده، ؛ آیا دوست دارید همسرتان رابه یکی از این...

زنان از چه مردانی لذت میبرند ! (تحریک زن برای آمیزش زناشویی)

جهت رابطه زناشویی نباید بدون مقدمه شروع کرد و حتما قبل از شروع زن را باید آماده رابطه زناشویی کرد. جهت آماده کردن همسر جهت رابطه زناشویی موارد زیر را حتما بخوانید.

تحریک زن برای آمیزش زناشویی

زنان از چه مردانی تحریک می شوند؟

مردان تحریک کننده، ؛ آیا دوست دارید همسرتان رابه یکی از این قهرمانان تبدیل کنید؟ اگه دوست دارید سعی کنید جزء این ۲۰ مرد باشید تا ببینید که همسر شما توان رد کردن و پس زدن جنسی شما را ندارد!

این مردان تحریک کننده زنان هستند

۱- آقایانی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند، آقایونی که به سرعت میروند سراغ شورت خانمشان و عمل دخول را شروع میکنند و فوری و باعجله میخواهند کار را تمام کنند به این نکته دقت کنند که اگر شعله های‌ جنسی خانمشان رابه آرامی روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند.

۲- آقایانی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند «آقایونی که نمیخواهند احساساتشان رابا کلمات عاشقانه در حین رابطه بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه به زن احساس محبوبیت و امنیت میدهد، احساسی که همسرتان رابه وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد»

۳- آقایانی که در بوسیدن مهارت دارند «هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و اورا شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید»

۴- آقایانی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند اورا دوست دارند و به او عشق می ورزند «این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر قدرتمند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های‌ دیگر بدن هردو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید»

۵- آقایانی که لباس های‌ همسرشان رابه آرامی در می آوردند

۶- آقایانی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند «زن ها در پروسه آمادگی برای رابطه نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده دخول و عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته هایتان اضافه کنید»

۷- آقایانی که با مو های همسرشان بازی میکنند

۸- آقایانی که از معاشقه با همسرشان لذت میبرند «خیلی ساده است هنگامی که معاشقه بکنید و احساساتتان رابه بیرون تراوش کنید این خود مهم ترین جذب کننده برای همسرتان است»

۹- آقایانی که عشق خودرا در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و وی را به احساس و باور محبوبیت مجبور می کنند «یک «دوستت دارم» ؛ یک شاخه گل ؛ یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ؛ میتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود، باور نمیکنید، فردا صبح امتحان کنید»

۱۰- مردانی که می دانند چگونه بدن زنانه و موئث همسرشان را ارضاء کنند.

۱۱- آقایانی که میدانند چگونه همسرشان رابه لحاظ جنسی فریبا و دلنشین کنند.

۱۲- آقایانی که پیش از عشق ورزی خود رابه لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند. «کارهایی ماننده معطر کردن دهان، ازاله مو های زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند»

۱۳- آقایانی که به همسرشان احساس زیبا بودن می دهند. «این جا یک راز را بهتون میگم ؛ هنگامی که یک زن احساس بکند که برای شما زیبا است، مثل توپ میترکه! از من گفتن»

۱۴- آقایانی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید»

۱۵- آقایانی که عاشق در آغوش گرفتن همسرشان هستند.

۱۶- آقایانی که دستهای همسر خودرا در دست میگیرند و ان را نوازش میکنند.

۱۷- آقایانی که پس از گذشت سالیان همان‌ گونه مانند روزهای اول آشنایی شان با همسر خود رفتار میکنند. آهان این نکته ماله کهنه کاراست، رفقا با تجربه دقت کنند که اگه اجازه ندهید همسرتان برایتان عادی شود و نگاهتان همان نگاه اول باشد، این طوفان عشقی تبدیل به امواجی پایدار خواهد شد که ضامن پایداری رابطه تان در تمام زندگی باقیمانده خواهد شد»

۱۸- آقایانی که به همسرشان نشان میدهند که او تنها زن زندگی آنهاست و به او احساس و باور «خاص بودن» میدهند.

۱۹- آقایانی که همسرشان را دوست دارند و به او عشق میورزند.

۲۰- آقایانی که چنین باور دارند عشق همسرشان تحمل تمامی سختی های‌ زندگی را برای آن ها سهل و راحت و حتی از بین می برند.

زنان از چه مردانی لذت میبرند ! (تحریک زن برای آمیزش زناشویی)

تحریک زن برای آمیزش زناشویی

از ویژگی های‌ مرد ایده آل در رابطه جنسی می توان ده مورد زیر را نام برد ؛ به کار گیری این موارد ان چنان دشوار نیست و هر مردی می تواند از پس ان بر بیاید و برای همسر خود یک مرد واقعی در رابطه جنسی باشد، یک تحریک مناسب توسط شما میتواند همسرتان رابه اوج ببرد .

۱- آقایانی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند. برای تحریک همسرشان وقت صرف می کنند و به او فرصت می دهند تا شعله ی شهوتش به آرامی روشن شود.

۲- آقایانی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند .آقایونی که نمیخواهند احساساتشان رابا کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از نزدیکی به زن احساس محبوبیت و امنیت میدهد.
دست عاشق

۳- آقایانی که در بوسیدن مهارت دارند .هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان می زنید می تواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و وی را شعله ور سازد.

۴- آقایانی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند وی را دوست دارند و به او عشق می ورزند . این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر قدرتمند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های‌ دیگر بدن هردو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید.

۵- آقایانی که با مو های همسرشان بازی میکنند .فکر نمیکنم هیچ زنی در دنیاوجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای همسرش در مو های سرش لذت نبرد !این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر قدرتمند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های‌ دیگر بدن هردو طرف است.

۶- آقایانی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند . زن ها در پروسه آمادگی برای نزدیکی نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده عملیات جنسی شوند.

۷ – آقایانی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید.

۸- آقایانی که عشق خودرا در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و وی را به احساس و باور محبوبیت مجبور می کنند . یک «دوستت دارم» ؛ یک شاخه گل ؛ یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ؛ میتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود.

هر مردی باید هنر جاذبه جنسی را خوب بلد باشد

۹- آقایانی که پیش از عشق ورزی خود رابه لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند. کارهایی ماننده معطر کردن دهان، ازاله مو های زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند.

۱۰ _ آقایانی که به همسرشان وفادارند .فراموش نکنید اگر همسرتان حس کند تنها شریک لحظه های‌ لذت تان است ،تلاش بیشتری برای لذت بردن مضاعف شما می کند.

زنان از چه مردانی لذت میبرند ! (تحریک زن برای آمیزش زناشویی)

تاثیر طول آلت تناسلی و نوع بکارت در لذت جنسی

هر چند مطالب زیادی در مورد طول آلت تناسلی مردان در پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده منتشر گردیده اما با توجه به آنکه واژه تغییر اندازه آلت تناسلی یکی از واژگان پر جست‌وجو میباشد ؛ لذا دراین پست به صورت پرسش و پاسخ به این موضوع میپردازیم

تاثیر طول آلت تناسلی بر لذت جنسی

از نظر فیزولوژیکی « جسمانی » بزرگی طول و قطر آلت تناسلی تاثیری درلذت جنسی برای خانمها ندارد ؛ بدین ترتیب برای زنان فرقی ندارد آلت تناسلی ۱۳ سالنتیمتر باشد یا ۱۸ سانتیمتر ؛ همچنین برای مردان نیز اندازه آلت تناسلی تاثیری در لذت جنسی انها نداردبطور کلی بد نیست بدانید اکثر خانمها احساس خاصی در دخول جنسی تجربه نمیکنند چرا که ۷۰ درصد خانمها از طریق لمس و تحریک ناحیه کلیتوریس احساس لذت میکنند نه از طریق دخول

چرا مردان به دنبال افزایش سایز آلت تناسلی هستند ؟

اول : مردان توانایی جنسی را مرتبط با طول آلت تناسلی خود میدانند ؛ از اینرو بزرگ بودن آۀت تناسلی در اعتماد به نفس جنسی انها موثر است

طول آلت تناسلی مردان به عوامل بسیار مختلفی مربوط است

دوم : متاسفانه آقایان طول آلت تناسلی خودرا با طول آلت تناسلی بازیگران پورنو قیاس میکنند این در حالیست که ؛ اندازه آۀت تناسلی به‌صورت منطقه ای است ودر مردان برخی کشورها بزرگ تر ودر برخی دیگر از مناطق کوچک تر میباشد

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان ایرانی

اولا اگر نگران ان هستید که آیا اندازه اۀت تناسلی شما طبیعی است یا خیر میتوانید با کلیک روی این جا به‌ صورت آنلاین از طبیعی بودن اندازه آلت تناسلی خود اطمینان حاصل کنید، بد نیست بدانید بر مبنای اطلس جهانی اندازه آلت تناسلی مردان ایرانی در منطقه ای هستند که طبیعی ترین اندازه آلت تناسلی را دارا هستند حدود ۱۳ تا ۱۵ سانتیمتر به طور میانگین، این در حالیست که اندازه آلت تناسلی در حالت کشیده ببیش از ۹٫۵ سانتیمتر طبیعی است

میانگین طول آلت تناسلی آقایان در برخی کشورها

سودان – کلمبیا – ونزوئلا -بولیوی با میانگین ۱۶ تا ۱۸ سانتیمتر

فرانسه – برزیل – کشور مکزیک – مصر با میانگین ۱۵ تا ۱۶ سانتیمتر

ایران – لیبی – ترکیه – عراق – کانادا-یونان – فنلاند با میانگین ۱۳ تا ۱۵ سانتیمتر

روسیه – امریکای شمالی با میانگین ۱۱٫۵ تا ۱۳٫۵ سانتیمتر

چین – هند – پاکستان با میانگین ۹٫۵ در ۱۱٫۵ سانتیمتر

نظر خانمها درم ورد اندازه آلت تناسلی آقایان چیست ؟

برای مشاهده این پاسخ توصیه میکنیم مطلبی که در اینباره درج شده است با کلیک روی این جا مشاهده نمائید

آیا نوع پرده بکارت در لذت جنسی موثر است ؟

به هیچ عنوان ؛ نوع بکارت نقشی در لذت جنسی ندارد ؛ اما ممکن است در افرادی که داری بکارت ارتجاعی هستند با توجه به آنکه طبق معمول این نوع بکارت از طریق دخول از بین نمیرود ممکن است درد ان باعث کاهش لذت جنسی شود هر چند روشهایی جهت کاستن از درد ان وجوددارد.

نتیجه گیری :

نه اندازه آلت تناسلی و نه نوع بکارت هیچ نقشی در لذت جنسی ندارند ؛ بلکه کیفیت و اثر پذیری رابطه جنسی مستلزم مهارتهای لازم در تحریک ؛ معاشقه و پیشنوازی و انواع حالات نزدیکی است. لذا همواره توصیه میشود ؛ بجای فکرک ردن به اشکال اندامهای جنسی که هیچ نقشی در کیفیت رابطه ندارند به مطالعه آموزش مهارتهای جنسی بپردازید

زنان به کدام نقاط بدن مردان توجه می کنند

دراین قسمی لیستی از اعضایی که آقایون طبق معمول به این دلیل که تصور می کنند خانمها به ان قسمت ها اهمیت نمی دهند، انها را تمیز نکرده و مراقبت های‌ لازم را در موردشان انجام نمی دهند، را برایتان آورده ایم. امیدواریم پس از مطالعه فهرست زیر، جزء افرادی باشید که از این نقاط مراقبت کافی می کنند و اهمیت ان را می دانند.

ابرو

او انتظار ندارد که ابروهای شما همانند خودش کاملا دارای فرم باشد، اما ابروهای پر ودر هم و بر هم نیز، چیزی نیست که او انتظار دیدنش را داشته باشد.دراین مورد چه کنید: اگر شما جز ان دسته از آقایانی هستید که ابروهای پری دارند، باید درست کاری را انجام دهید که خانمها انجام می دهند: ابروهایتان را بردارید. فقط کافی است مو های بین دو ابرو را بردارید «فقط موهایی که وسط دو ابرو قراردارند». البته اگر قصد دارید مو های بیشتری را بردارید، بهتر است نزد یک آرایشگر بروید تا او این کار را برایتان انجام دهد.

ناخن

دستان شما نقطه ای هستند که مطالب بسیاری در مورد نظافت و بهداشت شخصی شما را در اختیار او قرار می دهند. پس اجازه ندهید تا ناخن های‌ چرک و کثیف شما را از دور خارج کنند.دراین مورد چه کنید: لازم نیست هر هفته مانیکور کنید تا ناخن هایتان فرم داشته باشند، بلکه فقط کافیست از داروخانه یک شماره سوهان خریداری نمایید و سختی ها و لبه های‌ تیز آن را صاف کنید. هیچ خانم دوست ندارد، کسی وی را با ناخن های‌ بد فرم و ناصاف در آغوش بگیرد.

پوست

هیچ خانمی نمی تواند از لمس کردن پوست لطیف و صاف اجتناب کند. آیا این دلیل کافی نیست تا شما را ترغیب به داشتن پوستی لطیف و شاداب نماید؟

دراین مورد چه کنید: خانمها به وسیله کرم های‌ نرم و مرطوب کننده با خشکی پوست در سرما مبارزه می کنند، آقایون اغلب این کار را انجام نمی دهند. لازم نیست موشک هوا کنید؛ فقط یک قوطی نرم کننده «ترجیحا بدون بو» خریداری کنید و آن را مرتبا بر روی پوست خود بمالید تا خشکی ها از بین بروند. افرادی که پوست های‌ چربی دارند، باید نمونه هایی را خریداری کنند که بدون روغن «oil free » باشند، به این ترتیب مشکلاتان به اسانی حل خواهد شد.

پا

ترک پا، قارچ های‌ موضعی، ناخن ها بلند انگشت های‌ پا، و بوی بد ان می تواند به اسانی وی را از برقراری رابطه با شما منصرف کند. متاسفانه زمانی که شما کفش هایتان را در می آورید نخستین چیزی که یک خانم به ان توجه می کند، همین موارد هستند. اگر نتوانید از این قسمت پنهان بدن خود به خوبی مراقبت کنید، او ممکن است تصور می کند که توانایی مراقبت و نگه‌داری از سایر اعضای مخفی را نیز ندارید.

موی بینی/ گوش

من موی گوش و بینی یک مرد رابا سبیل های‌ بلند و نمایان یک خانم برابر می دانم. یک خانم برای از بین بردن سبیل ها، انها را موم می اندازد، دکولوره می کند و هر کار دیگری که از دستش بر آید دراین زمینه انجام می دهد. آیا شما نیز نباید همین کار را انجام دهید؟

دراین مورد چه می کنید: دراین قسمت یک راهنمای ساده وجوددارد که باید آن را اجرا کنید: زمانی که مو های گوش و یا بینی آن قدر بزرگ شده باشند که از سوراخ ها بیرون بزنند، باید نسبت به کوتاه کردن انها اقدام کنید.

دندان

لبخندی با دندان های‌ درخشان تحت هر شرایطی همه ی چیز رابه نفع شما بر می گرداند. دندان های‌ لکه دار، زرد، و پلاک دار وی را به اسانی به سمت دیگری منحرف میکند.دراین مورد چه کنید: اگر مشکلات دندان هایتان بیش از اندازه حاد شده باید، نزد دندانپزشک بروید؛ اما اگر هنوز به این مرحله نرسیده اید، بهتر است یک خمیر دندان سفید کننده و دهان شویه خریداری کنید. البته باید اشاره کنم که استفاده کردن از آن ها را نیز از یاد نبرید.

کمر

کمر شما شهوت انگیزترین نقطه بدن تان است، البته نه زمانی که پر است از جوش و مو های زائد.دراین مورد چه کنید: اگر مشکل شما جوش های‌ غرور است، از کرم و یا لوسیون های‌ پاک کننده استفاده کنید. در مورد موها هم اگر مقدار انها کم باشد اصلا مسئله ای نیست، تا به حال کمی مو هیچ را اذیت نکرده اما اگر مقدار ان بیش از حد نرمال است باید به سالن زیبایی بروید و انها را اپیلاسیون کنید .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد