نمایش «سِرِ سوت کشدار سر آشپز» در قم به روی صحنه رفت


نمایش «سِرِ سوت کشدار سر آشپز» در قم به روی صحنه رفت

قم- ایرنا- نویسنده و کارگردان نمایش «سِرِ سوت کشدار سر آشپز» گفت: این نمایش به شکل کافه تئاتر از روز یکم تیرماه به مدت 15 روز از سوی موسسه تئاتر طراوت از ساعت18:30 در فضاهای متعدد مدرسه اسلامی هنر قم به روی صحنه رفت.

محمدرضا شاه مردی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایش دارای 6 بخش متنوع و در مکان های مختلف است که مخاطبان می توانند سه بخش این نمایش را به انتخاب خویش تماشا کنند.
وی ادامه داد: این نمایش به موضوع های اجتماعی و فرهنگی از جمله جنگ، ایثار، مقاومت، دفاع مقدس، جامعه شناسی و سایر موارد پرداخته است و به مدت 60 دقیقه به طول می انجامد.
شاه مردی با بیان این که در این نمایش هنرمندان شاخصی به نقش آفرینی می پردازند گفت: احمد شریفی فرد، محمدصادق مقدسیان، مرتضی مرتضوی راد، رحمان اسلامی، محمد کدخدازاده، محمدرضا روشنایی، محمدعلی کاظمی و حمیدرضا هادی بازیگران این نمایش هستند و احمد شریفی فرد بازیگردانی و طراحی صحنه این اثر را برعهده دارد.
نویسنده و کارگردان این نمایش خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای تهیه بلیت و رزرو می توانند از طریق سایت ایران کنسرت اقدام نمایند.
وی همچنین از تمرین نمایش «آلاء» در قم خبر داد و گفت: این نمایش جهت حضور در مرحله بازبینی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی و بیستمین جشنواره استانی تئاتر قم انتخاب شده و مراحل تمرین آن در قم آغاز شده است.
وی گفت: نمایش نامه آلاء اثری بسیار سخت و متفاوت است که در آن از ظرفیت هنرمند مهری آل آقا که از جمله بازیگران توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون کشور می باشد استفاده شده است.
وی ادامه داد: احمد شریفی فرد، مهناز رودساز و مرضیه فتخانی از دیگر بازیگران این نمایش هستند، همچنین رحمان اسلامی مدیر تولید، زهره کمیجانی دستیار کارگردان و احمد شریفی فرد طراح صحنه از جمله عوامل تولید این اثر هستند.
وی خاطرنشان کرد: سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی و بیستمین جشنواره استانی تئاتر قم شهریورماه امسال به ترتیب در شهرهای بجنورد و قم برگزار خواهد شد.
8138/ 1175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...