کشف حجاب لادن طباطبایی در شبکه من و تو + عکس


کشف حجاب لادن طباطبایی در شبکه من و تو + عکس لادن طباطبایی، بازیگر شناخته شده که برای درمان بیماری فرزندش (اوتیسم) مدتی است در خارج از ایران به سر می برد دیروز مهمان شبکه من و تو بود و بدون حجاب مقابل دوربین این شبکه حاضر شد. لادن طباطبایی از بازیگران سینما ، تلویزیون … نوشته کشف حجاب لادن طباطبایی در شبکه من و تو + عکس اولین بار در...

کشف حجاب لادن طباطبایی در شبکه من و تو + عکس

لادن طباطبایی، بازیگر شناخته شده که برای درمان بیماری فرزندش (اوتیسم) مدتی است در خارج از ایران به سر می برد دیروز مهمان شبکه من و تو بود و بدون حجاب مقابل دوربین این شبکه حاضر شد.

کشف حجاب لادن طباطبایی در شبکه من و تو + عکس

لادن طباطبایی از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی است که متولد اردیبهشت ماه سال ۴۹ در تهران است. او در سال ۹۱ در برنامه هفت در تلویزیون اعلام کرد که قصد دارد برای هیشه از تلویزیون خداحافظی کند. او در سال ۹۴ به همراه دخترش که به اوتیسم مبتلا است به آمریکا مهاجرت کرد تا درمان فرزندش را در این کشور انجام دهد. او جوایز متعددی نیز در سینما و تئاتر به دست آورده است. این بازیگر اخیرا مهمان شبکه من و تو شده است و بدون حجاب مقابل دوربین های این شبکه حاضر شده است.

کشف حجاب لادن طباطبایی در شبکه من و تو + عکس

بیوگرافی لادن طباطبایی

لادن طباطبایی متولد 9 اردیبهشت 1349 در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران است، دو فرزند دارد که بخاطر بیماری یکی از بچه هایش مجبور به مهاجرت به ایالات متحده آمریکا شده است.

خانواده

مادرش دبیر رشته فیزیک بود و گاهی نقاشی رنگ روغن و طراحی لباس کار می کرد، پدرش عاشق موسیقی و حافظ شناس بود و تنها یک خواهر دارد.

کلاس بازیگری

قبل از دانشگاه در 17 سالگی در کارگاه خصوصی فیلمسازی فریدون جیرانی حضور پیدا کرد و بعد در دانشگاه بصورت حرفه ای با پایان نامه دوستش فرشته سرابندی روی صحنه رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)