مرگ تلخ دو خواهر نوجوان در بیرجند


مرگ تلخ دو خواهر نوجوان در بیرجند

دو دختر نوجوان روز گذشته در سد چهکند بیرجند غرق شدند و جان باختند.

مرگ تلخ دو خواهر نوجوان در بیرجنداتاق خبر 24:

براساس اعلام منابع آگاه دو خواهر 13 و 14 ساله به اتفاق دختر نوجوان دیگری که هر سه از اهالی شهرک چهکند بودند به محل سد مراجعه و مقابل چشمان برادر، دو خواهر و نوجوان دیگراقدام به ورود به آب سد می کنند که یکی از دختران نوجوان درآب گرفتار می شود و برادر دو خواهر به داخل سد می رود اما نمی تواند خواهران خود و دیگر دختر نوجوان را نجات دهد .

رئیس اداره عملیات هلال احمر استان در این باره به خبرنگار ما گفت: در همان لحظه اول یکی از امدادگران با شنا یکی از افراد گرفتار را به کنار ساحل سد انتقال می دهد که حاضران در صحنه اعلام می کنند دو نفر دیگر هم در آب هستند که در فاصله سه متری پیکر دو نفر دیگر هم پیدا می شود و به حاشیه امن سد انتقال می یابد.

«شخمگر» افزود: با توجه به این که منطقه ورودی راه صعب العبور داشت به وسیله برانکارد هر سه نفر با کمک عوامل آتش نشانی ، اورژانس و تیم واکنش سریع هلال احمر به پایین هدایت و تحویل آمبولانس ها در محل شدند.

«سروری» پسر عمه دو دختر نوجوان گرفتار در سد نیز ما مدعی شد که وقتی پسر دایی ام تماس گرفت خودم را از میدان آزادی به چهکند رساندم و وقتی هر سه آن ها را از سد بیرون آوردند نفس داشتند اما دیر آمدن امداد هوایی اعتراض خانواده و مردم در صحنه را زیادترکرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند هم به خراسان جنوبی گفت: تیم غواصی آتش نشانی به محل اعزام شد اما به سازمان مربوطه این حادثه دیر اعلام شد.

«حسینی» افزود: اورژانس و هلال احمر در محل مستقر بودند که آتش نشانی با اعلام 115 به محل حادثه اعزام شد که آن موقع هر سه نفر گرفتار شده در سد به بیرون هدایت شده بودند.

مسئول روابط عمومی اورژانس 115 استان هم گفت: ساعت 15 به اورژانس خبر غرق شدن سه نفر در سد چهکند اعلام شد که سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

«مرشدزاده» افزود: سه دختر نوجوان زمانی که از سد به بیرون منتقل وتحویل عوامل اوژانس شدند هیچ گونه علایم حیاتی نداشتند که به پایین سد منتقل شدند و دو نفر از آن ها با بالگرد به بیمارستان ولی عصر(عج) و یک نفر به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

وی درپاسخ به انتقاد اهالی محل مبنی بر این که چرا بالگرد در محل سد یا نزدیک سد فرود نیامد گفت: در محل سد با توجه به کوهستانی بودن منطقه و صعب العبور بودن شرایط فرود مهیا نبود.

یک منبع آگاه در بیمارستان های امام رضا (ع) و ولی عصر (عج) بیرجند گفت : در این حادثه دو دختر نوجوان جان خود را از دست دادند و یک نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شد .

منبع:نوداد


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته